Nå kan du kjøpe klærne mine

//Reklame – annonselenker
Processed with VSCO with f2 presetLIGNEDE JAKKE – NLY HER. BUKSE – NLY HER. GENSER/ BODY – NLY HER. LIGNEDE BELTE – ASOS HER.

Hallo alle mine fine♡

Det har vært veldig mye snakk om klessalg her på bloggen og det er veldig mange splittede meninger. Det er mange som vil ha klessalg her i Oslo, mens det er veldig mange som ikke vil det og at jeg heller skal selge på nett og slikt. Akkurat det skjønner jeg veldig godt, da det er flere av dere som bor andre steder i Norge. Jeg har veldig mye klær som jeg ønsker å bli kvitt, ikke fordi jeg føler det er gammelt og stygt – men fordi jeg rett og slett har lyst på noe nytt. Det er også mye jeg har tenkt til å selge som jeg har brukt masse på bilder og slike ting, da føler jeg det blir litt oppbrukt om jeg skal bruke det så veldig mye mer. Klærne er jo kjempe fine og jeg skulle gjerne behold alt selv, men det kan jeg nok ikke gjøre.

Jeg har derfor bestemt meg for at jeg kommer til å selge klærne mine på nett, eller på en app. Appen heter Tise, og jeg har fått mange tips fra dere lesere om at jeg burde selge klærne mine der. Jeg har fått opprettet meg en bruker og kommer til å legge ut klesplagg når det er noe jeg har lyst til å selge. Det ligger ingenting der nå, jeg er nødt til å ta bilder av det og slikt. Det er nok ikke lenge til, det første plagget er oppe til salgs. 

Jeg gleder meg til å se hvordan denne appen fungerer. Jeg har hørt mye bra om den så jeg har høye forventinger. Hvis du aldri har hørt om appen så kan du laste den ned i app store, den heter ”TISE”. Brukernavnet mitt er @isabelleeriksen så det er bare å følge med der! 

Selvom jeg skal selge litt klær på denne appen har jeg lyst til å ha et ordentlig klessalg. Jeg har snakket om det med noen andre som også vil selge klær, altså andre bloggere. Så vi får se om det blir noe av, oppdatert blir dere uansett babes! 

26 kommentarer
    1. Kan du og Martine lage YouTube video med sminkekolleksjon elseker sånn videoer og vil se hvor mye dere har

    2. Hva hadde du gjør om du var 13 og likte en gutt som er 3 år eldre enn deg og bestevennen til broren din?

    3. Leser du alle kommentarene din? For jeg kommenterte men ba deg om å ikke godkjenne, for det sto navn og snapnavn om jeg ikke ville at alle skulle se. Men nå ligger det ute fordi du godkjente. Så derfor lurer jeg på om du egentlig leser dem først?

    4. Hvorfor trener du med en vanlig bomullssinglet? Blir ikke den svett og ekkel? Og ingen sportsbh? Eller så jeg feil på snappen din?

    5. Hva fikk deg til å melde deg på PH? Betydde det noe at Martine også meldte seg på? Kjente dere hverandre fra før?

    6. Hva gjør du med håret ditt?? er såå fint😍😍 retter du det hver dag? og hvilke produkter bruker du når du vasker det?

    7. Hei,
      jeg tenkte litt mer på det her nå.
      Altså, hun Maren Gjedde-Bååt, som var min tipp-tipp-oldemor, hennes ektemann, L.C. Nyholm, ble jo gjort til Hofjægermester, av de kongelige i Danmark.
      Og da godkjente vel kanskje de kongelige i Danmark, at også L.C. Nyholm sin kone var fin?
      Hvis ikke så ville han vel ikke fått være Hofjægermester?
      Så kanskje man kan si at de kongelige i Danmark sa at Maren Gjedde var fra den adelige slekten Prump-Gjedde-Bååt da, siden de gjorde hennes ektemann til Hofjægermester?
      For da er jo vi adelige etter Ove Gjedde-Prump.
      Som det vel ikke finnes noen andre etter, tror jeg.
      Så da kanskje vi burde kalt oss Gjedde-Prump da, siden vi er direkte etterkommere.
      Og også har arvet Adeler, som har dødd ut barnløse.
      Så da kanskje (Baron Bååt-Prump) Erik Gjedde-Adeler.
      Eller Erik Gjedde (baron Prump-Adeler).
      Eller Erik Prump (baron Bååt-Gjedde)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg