Større drittkjerring skal man lete lenge etter

Processed with VSCO with c1 preset

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt fint og syntes faktisk det er bra det har kommet en del snø igjen. Nå ligger det masse snø på bakken her hjemme og det er så utrolig mye koseligere enn regn og ”slush” på bakken. Julestemningen blir også fordoblet, noe som ikke er så altfor dumt nå som vi nærmer oss desember. Selvom jeg hater vinteren og skulle helst hatt sommer og sol året rundt, er det et eller annet koselig med den hvite snøen overalt. 

Tidligere idag var jeg innom biltilsynet for å prøve å skaffe meg nye skilter til bilen min. Som de fleste har fått med seg har jeg vært veldig uheldig og det er noen som har stjålet bilskiltene mine! Klarer ikke beskrive hvor irritert jeg var da jeg fant det ut haha.. Hva er vitsen liksom? Jeg var innom politiet å anmeldte hendelsen slik at hvis noen andre skulle prøvd å gjort noe kriminelt eller hvis noen kjører rundt med mine skilter vet politiet at det ikke er meg. Det var enkelt og det eneste jeg manglet var å dra innom biltilsynet å fikse nye skilter. Det var hvert fall det politiet sa til meg da jeg var innom for et par dager siden. Jeg hadde fått både stempel og underskrift fra politiet om at alt var i orden slik at jeg kunne få nye skilter igjen med en gang! 

Da jeg kom inn på biltilsynet tidligere i dag var det første som møtte meg en dritsur kjerring som seriøst ikke visste hva et smil var. Det var nesten så jeg beklagde for at jeg pustet. Noe av det verste jeg vet er mennesker som er sure og grinete på andre som ikke har gjort dem noen ting. Denne damen var heller ikke den eneste der inne som var dritt lei jobben sin. Uff, for noen kjipe mennesker! Jeg ble nesten sliten av å sitte å se på dem. Spesielt når man jobber med det yrket og skal være service innstilt og blid mot kundene, kan man i det minste smile og være litt hjelpsom?

Uansett, jeg fikk beskjed om at denne lappen (anmeldelsen) jeg hadde fått fra politiet var feil og det manglet en liten opplysning. Denne damen sa da at jeg var nødt til å dra tilbake til politi stasjonen for å fikse opp i dette, noe jeg da selvfølgelig gjorde. Hos politiet fikk jeg da vite at dette kunne biltilsynet gjort uten noen som helst problemer. Gud så oppgitt jeg ble da, samtidig som jeg faktisk begynte å le sammen med politi damen. Er det mulig å være så sinnsykt maktsyk som kjerringa på biltilsynet at man sender noen vekk for å gjøre masse styr som egentlig henne kunne gjort på 123? Det endte jo da med at klokken ble alt for mye til å dra tilbake dit, ikke hadde jeg særlig lyst til det heller. Så nye skilter på bilen ble altså ikke på meg i dag. 

Flere som har dårlige historier fra biltilsynet på Risløkka? 

11 kommentarer
    1. Fint innlegg💕
      Du må hjelpe meg😭 Jeg går i 7 og alle lærerene hater meg😢 Jeg vil ikke på skolen jeg vil aldri se dem igjen😫 Jeg har ikke gjort noen ting, det var en gang jeg fletta håret mitt når vi sang julesanger og hun kjefta på meg foran hele klassen og i klassen er vi rundt 80 elever😢😢 hva skal jeg gjøre???? Jeg gråter og er så lei meg akkurat nå😢😢 jeg vil bare bytte skole men det går ikke så klart😫😫😫

    2. Herregud, noe av det verste jeg vet er når folk som er i dårlig humør skal la det gå utover andre😏Det kan bli sykt slitsomt😶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg