Jeg gjorde noe jeg har ventet på lenge + Outfit

//reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE GENSER – ZALANDO HER. LIGNEDE SKO – NLY HER. STRØMPER – GINA HER.

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem etter en tur på messe i Lillestrøm. Det eneste jeg egentlig hadde lyst til var å dra å bli spådd. Jeg har pratet om så lenge jeg kan huske at jeg har lyst til å dra til en spådame. Jeg syntes slike ting er så utrolig kult. Jeg er virkelig sjokkert og jeg kommer nok til å skrive et eget innlegg om akkurat dette da jeg har en del å si! 

Dagens outfit ble veldig høstlig og fint. Det er sjeldent jeg faktisk går slikt kledd! Jeg pleier jo som oftest å bare tre på meg en bukse og en genser så si meg fornøyd, men idag ville jeg gjøre noe annerledes og jeg digget det. Fargen også syntes jeg var utrolig fin! Videre i kveld skal jeg faktisk ut med noen venner så jeg begynner egentlig å få litt dårlig tid. Jeg skal skifte og litt sånn før jeg drar så jeg får komme i gang. 

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

5 kommentarer
    1. Så nydelige du va i lilla😍du inspirer meg hele tiden!! Blir glad av å se på både videoene dine å bloggen din!!😍

    2. Hei kan du følge meg på insta og på snap plizzzzzz på insta heter jeg fridasandum06 og på snap heter jeg fridachrisi plizz følg meg❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg