Jeg dukket opp full på jobb

Hallo alle mine fine♡

Jeg håper alle har en fantastisk dag med masse shopping og gode dealer. Jeg elsker at nesten hele verden kan ha sånne morsomme dager som dette med masse salg. Det er jo spesielt bra nå som det også straks er jul! Nå kan vi ikke akkurat sammenligne Norge og de salgene vi har her med USA og salgene som er der. Jeg skulle gjerne vært en flue på veggen og sett hvordan det faktisk er der, for å si det sånn. Jeg har jo en liten tanke i og med at det faktisk finnes serier på TV hvor man kan se hvor gale folk er i USA, men å se det selv har jeg virkelig lyst til. Folk tar jo fullstendig av og planlegger denne dagen flere uker i forveien. For meg er dette helt sinnsykt og jeg visste såvidt at det var black friday før idag. Jeg er selv ikke så veldig stor fan av salg, hvert fall ikke i butikker hvor man fysisk må gå rundt å lete etter ting man vil ha. På nettsider er det helt annerledes! 

Jeg har ikke shoppet så mye selv idag, selvom jeg vet det er masse fint på salg nå! Jeg kommer nok til å titte litt på forskjellige nettsider senere. I dag har jeg ikke gjort så veldig mye egentlig, jeg har akkurat sminket meg litt. Senere i kveld skal jeg nemlig på besøk til noen venner. Jeg er litt usikker på hva som skjer, men jeg er ganske sikker på at det blir en liten kosekveld med spill og lignede. Jeg har virkelig begynt å elske slike kosekvelder. Mye mer enn det å dra ut på byen. Jeg er skikkelig lei av en eller annen grunn og jeg har lært nå i det siste at det er mye morsommere å dra ut når det er planlagt og når man faktisk har lyst.

Jeg husker så godt for et år siden, da var jeg ute på byen å drakk minst tre ganger i uken. Det var faktisk helt sykt. Da var det krise om jeg gikk glipp av en lørdag på byen og det var nesten så livet var ødelagt. Helt krise. Det skjedde jo heller ikke noe spesielt da jeg var ute, det var jo egentlig ikke morsomt når jeg tenker tilbake på det nå. På den tiden jobbet jeg også hver eneste dag på kontor og det hendte jeg faktisk kom full på jobb og rett fra nach. Jeg var ute på torsdager, dro på nach og rett på jobb dagen etter klokken 0800. Jeg ble heller ikke sliten, jeg skjønner ikke at jeg overlevde det der. Nå blir jeg utslitt av kun en dag ute på byen, kanskje jeg begynner å bli gammel? Nei, uff jeg vil ikke tenke på det engang. Jeg er bare glad jeg er ferdig med det tullet jeg drev med for et år siden. Det var jo verken bra for meg fysisk eller psykisk. 

Uansett, ha en fin fredag videre babes. Det skal jeg prøve på! Vi blogges senere, love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg