Hade!! ØNSK MEG LYKKE TIL

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Det er så trist at det har begynt å regne etter at det har kommet så mye snø, nå er jo alt ødelagt og jeg hater virkelig at det er sånn ”slush” ute.. Uansett, idag har jeg absolutt ingen planer og jeg tenkte å bruke denne dagen på noe jeg har tenkt på utrolig lenge. 

Noe jeg alltid drøyer er å rydde i klesskapet mitt. Jeg hater å bli kvitt klær selvom det er veldig sjeldent at jeg bruker alt jeg har. Jeg har ekstremt mye klær som jeg ikke bruker og jeg begynner å bli rimelig lei av at det tar all plassen i klesskapet mitt. Jeg har et veldig stort klesskap, enda har jeg såvidt plass til alle klærne mine. Det går ikke engang an å dra ut skuffene fordi de er stappet fulle med klær.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det har gått så langt at jeg ikke engang husker hva jeg har. Jeg har klær som er flere år gamle, jeg har klær som er alt for små og jeg har klær som faktisk er ødelagte. Nå bruker jeg jo så å si det samme hele tiden, det er jo fordi jeg legger alle klærne jeg bruker øverst og da er det alltid de jeg ser og ender opp med å ta på meg når jeg skal ting. Noe som er skikkelig plagsomt, jeg elsker å variere med klær og bruke litt forskjellig. Det blir vanskelig når jeg ikke engang vet hva jeg har i skapet mitt! Jeg kan ikke huske sist jeg ryddet i klesskapet mitt så det er virkelig på tide. Jeg har jo også lovet dere å ha et lite klessalg, det første jeg må gjøre da er jo å finne ut av hva jeg skal selge.

Jeg har enda ikke funnet ut av hvordan jeg skal selge klærne mine, gjerne kommenter under om du har noen ønsker. Dette kommer til å ta så sinnsykt lang tid og det kommer ikke minst til å være døds kjedelig. Så, hade folkens – ønsk meg lykke til, haha.. ♡ Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre. Vi blogges, love you all♡

25 kommentarer

Siste innlegg