Reise, få barn, flytte ++ JEG ER FORVIRRET

//reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE GENSER – ASOS HER. BUKSE – DENIM HER. LIGNEDE SKO – NLY HER

Et spørsmål så å si alle får i løpet av ungdomstiden og starten av voksen livet er ”hvor ser du deg selv om fem år?”. Jeg hater å få det spørsmålet for jeg har aldri klart å svare på det spørsmålet rett og slett fordi jeg ikke aner hva jeg har lyst til i livet. Det ene sekundet vil jeg reise jorda rundt, mens det andre vil jeg flytte, ha barn og hele pakka. Jeg tror jeg er veldig forvirret når det kommer til hva jeg skal gjøre resten av livet.

Jeg tenker veldig ofte på dette faktisk og for å være ærlig så er jeg skikkelig redd for fremtiden og hva den bringer. Jeg har jo verken planer for meg selv eller noe som er sikret. Det er det som skremmer meg. Akkurat nå føler jeg meg også veldig alene. Hadde jeg for eksempel hatt en klone av meg selv hadde jeg ikke sittet her i Norge akkurat nå. Jeg er redd for å være alene, hvert fall reise alene.

Noe jeg har skikkelig lyst til som jeg har skrevet om flere ganger er jo at jeg vil reise, det eneste problemet er vel at jeg føler meg alene og har ingen å reise med. En reisepartner, som vil akkurat det som jeg vil! Det eneste som faktisk holder meg tilbake er det at jeg ikke har en reisepartner. Jeg har penger, jeg har lysten, men ikke en annen person. Herregud, dette hørtes plutselig veldig deprimerende ut. Uff, det var ikke meningen.. Jeg har det jo veldig fint og jeg klager ikke nå, jeg forteller dere bare hvordan jeg føler meg og hva jeg har lyst til.  

Noe jeg har lært og prøver å gjøre hele tiden er å ta det med ro og ta det litt som det kommer. Jeg skulle virkelig ønske jeg var en person som ikke brydde meg så veldig. Jeg prøver alt jeg kan å bare gi litt faen, men det er virkelig lettere sagt enn gjort. Fremover skal jeg virkelig ta det litt med ro og ikke bry meg så mye om ting, for livet er jo egentlig ikke så viktig? Noe jeg også tenker overraskende mye på er livet, det er jo faktisk ikke så seriøst. Jeg lever her sammen med deg på en jordklode som er bitteliten i det store universet. Vi er egentlig ingenting når det kommer til hvor stort det faktisk er. Uansett, jeg skal prøve å begynne å gi faen. Det er faktisk litt viktig innimellom, ikke være så seriøs! 

16 kommentarer
    1. Hei Isabell❤️Jeg lurte på om det kommer en ny episode av Isabelle dater??Jeg elsker å se på det❣️Håper på et fort svar❤️Hilsen sara❤️

    2. Du har hvertfall en utdannelse og lene deg på i framtiden da… Og mann og barn dukker nok også opp når du kanskje minst venter det.😊 Isabell Raad sa hun ikke har noen og reise med heller for en stund siden, reis med hun da vel?😀

    3. Hvorfor reiser du ikke med Martine? Dere begge har jo penger og dere kan jo ta med dere jobben deres overralt?

    4. Hei. Jeg går som oftest inn på bloggen din gjennom Snapchat når du legger ut på story, men hver gang du skriver om det har du nesten alltid disse emojiene bak: “😭😰😫😕” Du skriver alltid om kjedelige og triste ting… Kan du ikke prøve å være litt mer postitiv og skrive om foreksempel hva du har gjort eller hva du syntes er gøy eller hva planene dine er? Det hadde vært mye gøyere å lese om👌🏼😊

    5. Det fins organisasjoner du kan reise med, og det er veldig fritt 🙂 Gjennom feks kilroy kan du bli med på en gruppereise. Vet ikke hvordan det er nå, men en jeg kjenner reiste en gruppe på ca 8 stk (de var bare jenter) og de kunne splittes underveis, men poenget er tryggheten ved å reise med noen 🙂 Jeg reiser selv neste år, men jeg reiser alene 😱 Lenge leve friår fra skoleb hehe

    6. Du kan f.eks legge ut at du vil ha en reisepartner, er ikke slltid lurt å reise med noen man kjenner, da kan man bli lei. Hvis man reiser med nye lærer man om hverandre hele tiden, og da er det kanskje mer spennende? Lurt å vite litt om personen først da kanskje hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg