NY VIDEO – Martine overrasker meg

//annonse – Martine gjorde dette i samarbeid med Glitter.

Hallo alle sammen♡

Onsdag betyr ny video på YouTube kanalen til Martine og meg! Denne gangen har faktisk Martine overrasket meg med en adventskalender. Hvor koselig er ikke det? Nå gleder jeg meg masse til desember, da blir det en pakke på meg hver eneste dag. Noe som er litt morsomt med denne videoen er at jeg ikke har sett den enda. Jeg får ikke lov til å se den av Martine, hun vil nemlig at alle pakkene skal være en overraskelse. Jeg har faktisk holdt det og ikke sett på videoen, det kommer nok til å bli vanskelig for jeg er så nyskjerrig. 

Uansett, dette er første gangen vi legger ut en video som jeg ikke har sett enda. Og tenk, jeg kan ikke se den før etter julaften heller haha.. Dette var hvertfall utrolig morsomt og ikke minst koselig! Tusen takk Martine, elsker deg♡

ENJOY (det kan ikke jeg haha..)♡ Husk å abonnere på kanalen vår, den finner du HER. 

18 kommentarer

Siste innlegg