DYP SHIT

 Processed with VSCO with c1 preset

Noe jeg har tenkt veldig mye på i det siste er hvordan andre mennesker egentlig har det og hva forskjellige mennesker tenker på og driver med. Det er veldig mange som forventer mye av meg og jeg føler daglig på et press, et press om å prestere både her på bloggen for dere, men også hjemme og med venner. Jeg bekymrer meg veldig mye og har veldig mange følelser i kroppen min og tenker ekstremt mye. Jeg tenker på forskjellige ting hele tiden, både negative og positive tanker! Og det er det ingen som ser. Det er ingen som ser hvordan jeg egentlig har det. Jeg kan heller ikke se hvordan andre har det! 

Man skal alltid være snille mot andre, for man vet aldri hvordan denne personen føler seg og hvordan andre egentlig har det. Det er veldig lett å skjule tårer med et smil. Det har jeg gjort mange ganger og det er faktisk ikke så vanskelig å skjule om man har det vondt. Det er faktisk ekstremt mange som gjør det. Noe som er trist og faktisk kan ødelegge et menneske. Så folkens vær snille mot hverandre. Du vet aldri hvordan den foran deg på trikken har det eller h*n som jobber i butikken du handler klær i. Gi folk komplimenter og smil til hverandre. Det kan faktisk gjøre dagen til en annen mye bedre enn det den var. 

Det var et par ord og tanker fra meg! Nå er jeg nødt til å løpe ut døren. Jeg skal nemlig til tannlegen og se hva som er galt med kjeven/munnen/tannen min.. Det er faktisk ekstremt vondt dere. Vi blogges mer senere, ta vare alle sammen! Love you all♡

12 kommentarer

Siste innlegg