Photoshoot & Outfit + ET STORT SALG!

//reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Etter en veldig kjedelig og faktisk litt depressiv dag, bestemte jeg meg for å sminke meg og ta med mamma ut for å ta et par bilder. Hva annet var det liksom å gjøre? Jeg føler alle er opptatt med sitt, og da er jeg nødt til å finne på ting selv. Det er ikke alltid så lett i og med at jeg hater å være alene. Det er faktisk noe av det verste jeg vet, samtidig som det er det beste jeg vet. Herregud jeg er så merkelig noen ganger. Alt kommer virkelig an på hvilket humør jeg er i, som oftest er jeg i det humøret hvor jeg hater å være alene. 

Uansett, jeg bestemte meg for å ta et par bilder. Det har jo kommet så mye snø, spesielt her jeg bor og da blir det fine og kule bilder tenkte jeg. Det hadde jeg jo helt rett i bortsatt fra at det ble veldig kaldt etterhvert. Jeg hadde jo ikke akkurat på meg vinterjakke, så det endte med at jeg mistet følelsen i både lepper, hender og tær. Jaja, hva gjør man ikke for en liten photoshoot?

– WHITE FOREST –

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetGENSER – NLY HER (på salg nå!!). LIGNEDE BELTE – NLY HER. BUKSE – DENIM HER. LIGNEDE JAKKE – NLY HER (på salg nå!!)

Nå er det forresten et stort salg på Nelly.com. Du kan få hele 25% rabatt på masse fint! Det varer ikke så veldig mye lenger så det gjelder å være rask! Nå som det straks er jul og fest sesong slår det jo ikke akkurat feil med et stort salg på Nelly.com som forresten er en av mine favoritt nettbutikker. Du kommer rett til salget hvis du trykker HER. HAPPY SHOPPING!

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre, love you all♡

37 kommentarer

Siste innlegg