Kjære dagbok – MINE INNERSTE TRISTE TANKER

//reklame – annonselenke

Kjære (offentlige) dagbok!

I dag våknet jeg helt av meg selv rundt klokken 0830. Det er virkelig ikke likt meg og jeg aner ikke hva som skjedde. Jeg våknet med en skikkelig ekkel følelse inni meg og jeg merket fort at jeg rett og slett ikke var glad! Jeg våknet og visste at denne dagen ikke blir bra. Det er utrolig vanskelig å sette ord på akkurat hvorfor jeg føler som jeg gjør. Jeg har jo egentlig et veldig fint liv som jeg burde sette pris på. Samtidig føler jeg at det er noe veldig stort som mangler.

Hverdagen min nå er ikke som jeg ønsker, selvom jeg gjør akkurat det jeg har lyst til å gjøre. Jobb og det jeg driver med nå er jo akkurat det jeg har lyst til å drive med, men det er jo ikke alt. Selvom jeg gjør det jeg ønsker betyr ikke det at jeg er lykkelig og jeg vet heller ikke hva som skal til for å gjøre meg lykkelig. Jeg føler bare for å flykte fra absolutt alt og gjøre noe helt helt utenom det vanlige. 

Jeg føler meg skikkelig teit her jeg sitter i sengen min og klager, jeg har det jo veldig bra og jeg vet at andre steder i verden kjemper folk hver dag om å overleve. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si enn at jeg føler jeg går glipp av så mye. Jeg skulle ønske jeg var overalt og kunne gjort alt jeg ønsker med en eneste gang. Jeg skulle ønske jeg kunne gjort det jeg faktisk ønsker uten å være redd og uten å bli påvirket til å ikke gjøre det. For det er så mye jeg vil, men jeg får liksom aldri startet. 


GENSER UTSOLGT – LIGNEDE NLY HER

26 kommentarer

Siste innlegg