NY VIDEO – Hvem kjenner den andre best?

God søndagskveld alle mine flotte♡

Da var det endelig tid for enda en ny video på kanalen til meg og Martine. Denne gangen spilte vi inn en liten ”Bestfriend tag”, noe vi faktisk har fått spørsmål om vi kan gjøre. Vi bestemte oss for at dere skal få bestemme hva taperen skal gjøre i neste video vi spiller inn, jeg håper virkelig dere er kreative her for det var nemlig ikke jeg som tapte – men Martine haha. Så, kommenter under hva du vil at henne skal gjøre i neste video, vinneren får jo også da en shoutout! 

Dette var utrolig morsomt å filme, jeg håper også dere syntes det var morsomt og ble bedre kjent med oss. Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, som du finner HER. Det er forresten helt gratis! Vi er ikke langt unna 50k og da blir det selvfølgelig 50k spesial video, men det blir også en stor giveaway. Så spre budskapet. 

ENJOY♡
 

 

24 kommentarer
    1. Bader i Slime?Lager en ekkelt smuddie❤️SPISER TING SOM Du BESTEMMER❤️Roper ting sier ting til Andre som er flaut. Eller stjeler mobiler som aleks KJ til Martine gjorde❤️❤️

    2. Hun kan gå ut på gata å gå til randome personer å spør om de vil ta bilde med hun siden hun er kjendis?
      Eller gå rundt ute (på gata, igjen) å skrike/si høyt: “jeg er den fineste, mest sexy?e og søteste personen jeg kjenner”

    3. Martine kan ha smoothie challenge hvor du bestemmer hva som skal være i😊😊Hadde vært så gøy😘😘

    4. Hun skal ha noe for øynene så hun ikke ser, så finner du frem foreksempel 5 matvarer som hun skal smake på og gjette hva er. Ta noe hun ikke liker eller har smakt før haha 😁

    5. Martine må klippe seg!😂eller så må hun gå i oslo en dag (på vinteren) i shorts og t-skjorte!!😖😅

    6. Siden Martine tapte, så kan hun synge en sang. Siden hun sier hun ikke kan synge, noe jeg ikke tror noen ting på, så kan hun bevise det for oss. 😀 Eller pranke Aleks

    7. Taperen må gå rundt på gata å spørre randome folk om rare ting om at dere var med på ph, hva de synest om dere og sånt

    8. Gå uten sminke en hel dag og taperen skal vise seg som den naturlige seg. Uten alle lagene med sminke. Skal nesten tro man man møter en annen person bak all den sminken. Hva synes du egentlig om de som sminker seg mye? Ellers en veldig artig video og elsker bloggen din😊😊

    9. 1. Spise top 5 matvarer hun AVSKYR😱🤢
      2. Gå ut i gaten og prøve å lage kleine samtaler med fremmede folk😂 Så komisk
      3. Behandle deg som eieren hennes i noen dager (en uke) ALT DU SIER MÅ HUN GJØRE. Du bestemmer!❤️
      4. For hver gang du sier et ord (også i offentlighet) så må hun gjøre noe rart og kleint. (DU BESTEMMER HVA!)💞 Håper du likte ideene mine😘❤️

    10. Du skal gå rundt en flaske eller noe. Når du er ferdig med det skal du sminke Martine i blinde. Så skal hun gå sånn ut på gaten og resten av dagen😈

    11. Tapeten må holde sin største frykt eller vinneren må skrive vinnerens navn i pannen til taperen så skal taperen gå sånn i hele videoen.

    12. Taperen(Martine) må gå rundt i byen med de styggeste klærne hun eier og spørre folk på gata hva de synes om antrekket. || Taperen må kjøpe inn masse julebrus & gå rundt på gata & dele ut gratis julebrus. || Taperen må gå og handle på butikken iført pysj & ansiktsmaske. || Taperen må gjøre en drunk-no-mirror-makeup-challenge! Det er så gøy😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    13. Martine kan gå rundt på Karl Johan og dele ut masse klementiner, samtidig som at hun er kledd ut som en! Hadde vært så gøy!!❤️❤️ Digger dere begge to, og følger med på begge bloggene deres og youtubekanalen deres er i hvertfall en av mine topp 3!!❤️ Dere er begge helt fantastiske, og jeg ønsker dere begge alt godt!!❤️❤️

    14. Vinneren skal sminke taperen i blinde og taperen må gå sånn resten av dagen uansett Vor den skall eller va den vill

    15. Hei jeg tenkte at taperen kunne Velge melom å si nummeret sitt, eller ta to utfordringer (ringe alle pærra deltagerne og se at de var sykt dålige på pærra og de hadde ikke no sjans eller eller ringe til en normal persjon og spørre « hvor mye får en vanlig normal person nom deg til lønn i uka, fort deg kan ikke bli sett at jeg snakker med deg». Hahah elsker dere dere er forbildet mitt håper jeg får en shoutout♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg