Uken som gikk// JEG MÅ KANSKJE OPERERE. SLITER MED Å SPISE. KROPPSPRESS. NYTT HÅR ++

//reklame – annonselenker

Processed with VSCO with f2 presetGENSER/ BODY – NLY HER. (PÅ SALG!!).

Akkurat nå:
Nå sitter jeg faktisk å redigerer dagens video som skal ut på YouTube. Jeg er virkelig fæl når det kommer til å dra slike ting til siste liten. Jaja, det viktigste er jo at jeg blir ferdig. Jeg tenkte jeg skulle få slengt ut enda et innlegg idag før videoen kommer. Det er også straks middag, så det gleder jeg meg til! Jeg har nemlig ikke fått spist idag. Sulten har jeg heller ikke vært før nå! Jeg sliter også litt med å spise om dagen, jeg har så vondt. Akkurat det kommer det mer om lengre ned i innlegget! 

Ukens nedtur:
Jeg har begynt å få skikkelig vondt i kjeven. Jeg skjønner virkelig ikke hva det kan være og jeg er livredd for at det kan være visdomstenner! Jeg har gruet meg lenge til den dagen skulle komme og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt på at jeg aldri vil få visdomstenner. Ikke nok med at jeg hater tannlegen, men nå som jeg kanskje har fått visdomstenner er det stor sjanse for at jeg må operere.. Jeg er seriøst skikkelig stresset for dette nå! Heldigvis har jeg fått time hos tannlegen nå denne uken så vi får se hva det er som plager meg. 

Ukens høydepunkt:
Jeg har satt på hår!! Wohoo, det har jeg virkelig ventet lenge på. Jeg var så lei mitt ekte hår og hvordan jeg hadde, det ble liksom så kjedelig. Det var jo også like før jeg klipte meg helt kort. Jeg angrer ikke på at jeg valgte lengre hår, men jeg er bombe sikker på at en eller annen dag kommer jeg til å klippe meg kort. Spørsmålet er bare når!

 Processed with VSCO with c1 presetHåret er fikset av Ingunn, hos Hendrix hair Grunerløkka, love it. Hun er døds flink! Tusen takk Ingunn♡

Ukens tanke:
Skal jeg bare bestille meg en sydentur og reise alene? Jeg er så lei av å bare være her i Norge nå at jeg vurderer sterkt å bare dra fra alt og alle. Jeg kommer nok helt sikkert ikke til å tørre det, selvom jeg har litt lyst. 

Ukens irritasjon:
Jeg er så sinnsykt lei og irritert over mennesker som skal legge skylden over på andre. Bloggere og offentlige profiler får for eksempel skylden for så utrolig mye som man absolutt ikke burde. Som for eksempel kroppspress og at folk er usikre på seg selv. Jeg tror det er veldig lett for andre å skylde på offentlige personer, noe som plager meg veldig. Jeg har vurdert å skrive et innlegg om dette faktisk – det kan være litt skummelt, for jeg må formulere meg riktig. Vil du ha innlegg om hva jeg syntes, eller ikke? Legg gjerne igjen en kommentar på det! 

Ukens antrekk:

GENSER – NLY HER. 

Ukens mest leste innlegg:

JEG REDIGERER MEG FINERE PÅ BILDER – SLIK REDIGERER JEG ALLE BILDENE MINE!! 

MITT HELT NYE HÅR – ALDRI HATT DET SLIK FØR

DETTE HAR JEG FRYKTET LENGE – KANSKJE JEG MÅ OPERERE..

UKENS SPØRSMÅL// ALLE MINE OPERASJONER. JEG HADDE DET JÆVLIG. JEG VAR PÅ HELSEKONTROLLEN (UTEN AT JEG VILLE..) +++

14 kommentarer
    1. Hva heter Martine Lunde på Snapchat? Har ikke funnet henne, haha💗
      Kan du og Martine ha en yt video hvor dere lager slim? Det er så gøy å se på!
      Hilsen en stor fan❤️

    2. Hei:) Når det gjelder ukens irritasjon, tror jeg du bare skal la det ligge. Er nok liten vits i å starte en debatt med hun det gjelder. Jeg skjønner at du reagerer når hele blogglista blir dratt over en kam, men det er virkelig ikke verd tiden din å irritere deg over det. Det er myyye mer moro å tenke over at det sitter ei jente og nesten er sint fordi noen tok et selvstendig valg som innebar å gjøre noe med kroppen sin. At hun aldri har følt behovet burde telle mye mer for henne, enn hva andre har gjort med kroppen sin!
      Jeg tipper alle de hun hinter til ikke kommer til å gidde å bruke energi på å svare henne. (vet ikke om du har lest bloggen til TCMN der hun svarte på bloggen sin?)
      Uansett, du vet selv hva du står for, og det trenger du ikke forsvare, og spesielt ikke ovenfor henne! Klem:)

    3. Du er så pen og vakker på alle bildene du tar. Uansett om du har hatt en sørlig dag eller ikke så er du like vakker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg