Kjeder du deg? Dette kan du gjøre..

Hallo alle mine fine♡

Endelig søndag og en rolig dag for de fleste. Jeg husker før da jeg var litt yngre, da var søndager den verste dagen for meg. Det var liksom ingenting å gjøre, samtidig som at jeg gikk rundt å tenkte på at det var skole dagen etter. Søndager hadde nok vært kjedelig for meg om jeg ikke kunne blogget og jobbet. Det er nok mange som sitter å kjeder seg idag, derfor tenkte jeg å komme med et par tips til dere! 

KJEDER DU DEG? DETTE KAN DU GJØRE: 

🌸 Se på film – Jeg elsker å se på filmer og jeg har jo nesten runnet hele Netflix for filmer, haha.. Single life, yes! 

🌸 Rydd klesskapet – Sett på noe høy kul musikk og rydd i hele klesskapet. Da går tiden sinnsykt fort og du får gjort noe du aldri ville gjort om du ikke kjedet deg! Kast også de klærne du aldri bruker, de kan du enten selge, gi til Fretex eller noen du kjenner. Da gleder du også andre! 

🌸 Les en bok – Selvom du ikke leser bøker kan dette faktisk være noe du syntes er gøy på en dag som dette. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i å lese bøker selv, men innimellom når jeg ikke har noe annet å gjøre kan det være kjempe gøy å lese. Så lenge du selvfølgelig har en bok du syntes er spennende. De eneste bøkene jeg faktisk har klart å lese ordentlig er ”Calendar girl”. De bøkene er faktisk skikkelig spennende! 

🌸 Skjær opp frukt og kos deg – Det er både sunt, friskt og utrolig godt. Jeg er faktisk mer glad i frukt og bær enn det jeg er i godteri og potetgull. Lag en liten kose kveld, og kos deg med frukt samtidig som du ser på din favoritt film! Det er alltid veldig koselig. 

🌸 Sorter i sminken din – Når det er lenge siden jeg har ryddet i sminken ser det ofte ikke ut i sminke skuffen og på sminkebordet mitt. Noe som faktisk også er veldig viktig er å rense koster og slike ting slik at alt er rent. Dette er jo også en perfekt dag for å vaske koster og rundt sminken! Sett på din favoritt musikk, syng og dans mens du rydder i sminken din.

🌸 Gå en tur – Hvis du er så heldig som meg og bor rett ved skogen, kan du ta deg en lang og koselig tur i skogen. Ta med deg noe mat og drikke og gå en lang tur mens du har høy musikk på ørene. Det kan faktisk være veldig forfriskende og det fristet faktisk meg litt til å gjøre det samme. Tviler på at det kommer til å skje, men det hadde vært utrolig deilig om jeg ikke hadde hatt masse annet å gjøre! 

🌸 Hjemmespa – Ta på deg en deilig ansiktsmaske, ta i en hårkur og sett deg med bena i en balje med deilig varmt vann og såpe. Hjemmespa kan være utrolig deilig og ikke minst bra for de stedene du velger å pleie. 

🌸 Dra på trening – Nå som det er vinter passer det også perfekt å starte med sommerkroppen 2018. Det er ikke akkurat så veldig viktig for meg, men jeg vet at det er mange som gjør det! Trening er også viktig for helsen og om du kjeder deg, hvorfor ikke ta noen timer på trening? 

🌸 Lag middag til hele familien – Lag en stor og deilig søndagsmiddag for hele familien. Inviter kanskje også noen venner og ha en kjempe koselig søndags kveld med god middag, godt selskap og finn frem noen morsomme spill! 

🌸 Bak noe – En kake, muffins eller noe annet godt. Jeg husker før pleide jeg å finne opp min helt egne oppskrift, kaken ble faktisk skikkelig god. Syntes jeg da, haha.. Det var utrolig morsomt syntes jeg – jeg puttet oppi masse forskjellige ting og rett og slett lagde min helt egne kake! 

23 kommentarer

Siste innlegg