Dette klarer jeg meg ikke uten

//annonselenker

Processed with VSCO with c1 preset
GENSER – NLY HER. 

Hallo alle sammen♡

Når det kommer til sminke er det masse jeg virkelig elsker og ikke klarer meg uten, mens det er andre ting jeg virkelig hater. Det er ting som ikke har noe å si for meg som jeg aldri bruker opp, så er det ting jeg alltid ender opp med å kjøpe på nytt hele tiden. Jeg har mange favoritt produkter som jeg bruker hele tiden og rett og slett ikke klarer å sminke meg uten. 

💄MINE FAVORITT SMINKE PRODUKTER💄

 Processed with VSCO with c1 presetDette serumet bruker jeg under all sminken og det gir en utrolig fin naturlig glow. Jeg hater at sminken ser helt matt ut og da passer denne perfekt. Man kan også bruke denne uten noe sminke over, da ser huden egentlig bare mye freshere og finere ut! Love it♡

BY TERRY SERUM – LYKO HER

 Processed with VSCO with c1 preset
Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har pratet om dette palettet. Det er virkelig helt fantstisk og jeg angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte dette. Fargene er helt fantastiske og jeg elsker at man kan lage så mange forskjellige looker med kun et palett, for det kan man med dette.

THE BALM ØYENSKYGGE PALETT – LYKO HER

 Processed with VSCO with c1 presetDisse børstene har jeg brukt så lenge jeg kan huske. De varer utrolig lenge og er så sinnsykt myke. Jeg har hatt en del børster opp gjennom årene som jeg ikke er fornøyde med, for eksempel børster som røyter. Det er det mest irriterende jeg vet når det kommer til sminke børster. Heldigvis gjør ikke disse børstene det og jeg har faktisk bare positive ting å si om dem. 

REAL TECHNIQUES BØRSTER – LYKO HER.

 Processed with VSCO with c1 presetDenne har jeg faktisk hatt så lenge jeg kan huske, jeg husker ikke hvor lenge siden det er jeg kjøpte denne. Den varer så utrolig lenge og jeg tror seriøst jeg har hatt denne i over et år. Samtidig er produktet veldig bra og gjør akkurat det det skal. Det var litt vanskelig i starten å påføre dette, men øvelse gjør virkelig mester. Nå elsker jeg bryna mine! 

BRYNS GELE – LYKO HER.
 

 Processed with VSCO with c1 presetJeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å sminke meg før da beauty blenderen ikke fantes. Jeg har faktisk prøvd nå i ettertid å bruke foundation børster, men jeg klarer det ikke. Resultatet blir aldri like fint som det blir når jeg påfører med beauty blender. Anbefaler virkelig alle til å teste det ut hvis du allerede ikke har gjort det! 

BEAUTY BLENDER – LYKO HER.

Har du prøvd noen av disse produktene? Hva syntes du?

Dette kan jo også være perfekt julegaver til både venner og familie! Ha en fin dag videre babes, og si ifra hvis du bestiller noen av mine favoritt produkter. Love you all♡

10 kommentarer
    1. Dette innlegget hjalp meg veldig! Elsker sminke. Men aner ikke hva jeg bør kjøpe, og hva jeg ikke bør kjøpe?! Kan du lage et innleg der du skriver produkter du hater? Eller lage en video om det f.eks? Eller lage ‘Ride or die makeup TAG’ sammen med Martine?❤️

    2. Åååå du er best love u❤️❤️ Elsker deg forbilde mitt!!! Du er sykt flink!! Du hjalp meg veldig❤️❤️

    3. Er du en av Donna Ioanna sine modeller? Hvorfor deler hun bilder av deg? 🙂 hvordan kjenner du hun og har du vært i Milano?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg