Jeg har klart noe veldig mange andre sliter med

//annonselenker

GENSER – NLY HER

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Det er endelig fredagskveld og starten på helg, noe bedre enn det finnes vel ikke? Det er faktisk mange som har spurt meg om hvordan det går med snusingen og om jeg faktisk har klart å slutte! Jeg er så utrolig stolt over meg selv, jeg har klart å slutte. Nå har det gått akkurat to mnd og det er helt sykt. Den 17. september bestemte jeg meg for å slutte og jeg har ikke tatt en eneste snus etter den dagen! 

Det har også vært overraskende enkelt, jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke ar klart dette før. Jeg har nemlig prøvd et par ganger, men da var jeg nok ikke like innstilt på at jeg skulle klare det. Jeg føler også jeg hadde et lite press på meg i og med at jeg faktisk skrev det på bloggen min og flere tusen mennesker leste det og heiet på meg. Da måtte jeg jo bare klare det. 

Jeg tror også det jeg gjorde feil de andre gangene var å trappe ned på snus, det fungerte ikke for meg. Jeg måtte bare slutte med en eneste gang. Jeg tenkte ikke så veldig mye på snus i ettertid heller og noe av det sykeste er jo at jeg ikke har tatt meg en eneste snus på fylla engang. Jeg er virkelig stolt av meg selv og følte for å skrive dette lille skryte innlegget. Det er jo også mange som har lurt på hvordan det gikk, så da har dere svaret. Hele to mnd har gått uten snus, og mange flere skal det bli! 

Hvis dere har noen spørsmål angående dette, er det bare å spørre i kommentarfeltet. Jeg svarer som regel på alt som blir kommentert der! Jeg anbefaler alle som snuser til å hvert fall prøve å slutte! Jeg har jo faktisk også spart massevis med penger, det var jo ikke derfor jeg valgte å slutte – men det er virkelig et pluss. Nå kan jeg bruke de tusen kronene på noe mye mer fornuftig! Det er deilig å tenke på. 

Driver du å slutter å snuse? Eller kjenner du noen som prøver?

18 kommentarer
    1. Så gøy at du klarer å slutte! For snus er jo veldig farlig😫 Vet du om Martine snuser? Har lurt på det en stund nå

    2. Så fint at du klarer å slutte med snus❤️ Forferdelig hva snusen kan gjøre med deg💗 LOVE<33

    3. Seff forstår jeg 🙂 ❤️ Er jo ikke din sak om hun snuser. Håper hun svarer på det på ukas spørsmål da 🙂 Ha en fin helg Isabelle!

    4. Kuttet du det helt ut, eller prøvde du andre ting som kan erstatte det på en måte. Jeg prøver å slutte selv. Og vil vite om du bare kastet den fra deg eller om du brukte tyggis for eksempel?

    5. 17.september, my bday<333
      Prøver å slutte selv nå, har vært en uke uten. Det er serr dritvanskelig. Føles ut som jeg bare må ta snus for å få «den ekstra deilige følelsen», og «ha det ekstra godt». Vet ikke om du forstår, men om du gjør, hvordan er det å være uten det liksom?? Jeg har jo levd 18 år før jeg startet å snuse hvor jeg hadde det fint Hahaha så må jo gå an men føler jeg mister den ekstra digge tingen/følelsen ved å slutte med snus :((((

    6. Skikkelig stolt av deg at du virkelig har greid det:)))
      Følger deg på sosiale medier og abonnerer på din og Martines kanal jeg lurte på om dere kunne laste inn m.ly Hvet det er et rart spørsmål men håper du svarer love u💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg