Ukens spørsmål// Alle mine operasjoner. Hadde det jævlig. Jeg var på helsekontrollen? PH 2018? ++

//annonselenker

GENSER – NLY HER

Hvor mange ganger har du operert? Kan du ha en storytime på da du opererte?
Jeg har bare operert en gang og jeg håper virkelig det også blir den siste. Som de fleste vet så har jo jeg silikon, det er det jeg har operert. Det er veldig mange som tror at jeg har operert leppene mine og det har jeg ikke. Det eneste jeg har gjort med leppene mine er å sprøyte inn fillers. det er altså ikke permanent! Jeg kan helt sikkert fortelle litt om hvordan det var og hvordan jeg følte meg. Jeg hadde det jo helt jævlig etter operasjon. Det er jo veldig forskjellig fra person til person hvordan man har det etter en slik operasjon, og jeg hadde så sinnsykt vondt! 

Kan du være med på PH flere ganger?
Hmm, jeg kunne helt sikkert vært med en gang til for det er utrolig morsomt å være med. Samtidig er jeg veldig usikker på om jeg har lyst til å sette alt jeg har jobbet for med både bloggen og YouTube på vent. Jeg hadde nok kommet fort opp igjen, men jeg vet likevel ikke! Hadde jeg fått spørsmål hadde jeg nok uansett takket ja, haha.. 

Hvorfor redigerer du deg lysere på bilder?
Jeg liker å ha generelt lyse og fine bilder og når jeg redigerer lysstyrken på bildet blir automatisk jeg også litt lysere. Akkurat det var veldig tydelig i det innlegget hvor jeg la uredigerte bilder og redigerte bilder ved siden av hverandre, men så stor forskjell er det egentlig ikke! 

Klarer du fortsatt å turne litt?
Jepp. Jeg har jo lagt ut masse videoer nå både på Snapchat (isabelleeriksen) og YouTube av at jeg turner. Jeg syntes det er veldig morsomt at jeg fortsatt kan ganske vanskelige ting. For litt siden da vi var på rush trampoline land gjorde jeg jo araber flikkflakk salto osvosv. Det var veldig morsomt! 

Hvordan var det å se seg selv på helsekontrollen?
Jeg vet ikke, for jeg så ikke på det. Jeg hadde ingen anelse om at de brukte et videoklipp av meg fra YouTube av da jeg sminket meg før jeg ble tagget i et innlegg på Facebook. Jeg syntes det var skikkelig merkelig at de brukte et klipp av meg og pratet om det de gjorde, sminke og KREFT? Jeg hadde ikke fått beskjed om det engang. En liten melding om at jeg kan se meg selv på TV hadde jo hvert koselig! 

Har du dummet deg skikkelig ut en gang?
Jeg husker faktisk ikke. Det har jeg helt sikkert, men jeg pleier ikke bli så veldig flau over ting og jeg ler veldig mye av meg selv om jeg skulle gjort noe dumt! Jeg glemmer slike ting veldig fort også, fordi jeg egentlig ikke bryr meg og går ikke rundt å tenker på at jeg har dummet meg ut! Det er deilig.

Når kommer første episode av kollektivet?
Jeg vet faktisk ikke, det eneste jeg vet er at det er ikke lenge til. Jeg tror det allerede startet nå i november! Jeg er jo som sagt ikke med på alle episodene og de episodene av meg er litt mer mot slutten. Jeg kommer nok til å skrive på bloggen når dere kan se meg der. 

Processed with VSCO with c1 presetSnapchat: isabelleeriksen

Hvordan er det å være med i musikkvideoer?
Det er veldig morsomt, jeg elsker jo å stå foran kamera! Nå har jeg vært med i et par musikkvideoer og både spilt hovedrollen og vært litt i bakgrunnen og jeg syntes helt klart hovedrollen er morsomt. Hadde jeg fått spørsmål igjen hadde jeg nok takket ja på stedet. 

Vil du ha barn? Isåfall, når?
Ja, jeg vil jo ha mitt eget barn. Men jeg vet faktisk ikke om jeg kommer til å få barn, tanken på å føde skremmer meg virkelig! Det er jo uansett flere år til jeg kommer til å ha lyst på barn så jeg har ikke lyst til å bekymre meg for det helt enda! 

Hva er favoritt sminke produktet ditt?
Det må helt klart bli øyenskygge palettet fra The Balm. Jeg har snakket masse om det her på bloggen før og jeg virkelig elsker det. 

Palettet kan du finne fra Lyko – HER. (PÅ SALG NÅ!!)

Hva spiser du på juleaften? Er mat eller gaver viktigst for deg?
Jeg elsker ribbe og spiser det hver eneste jul. Jeg skulle nesten ønske man kunne spist ribbe hele året, da hadde det nok ikke vært noe spesielt med det så det er kanskje bra vi bare har det i jula. Det er akkurat det samme med julebrus haha.. Elsker det! Før var helt klart gaver viktigst og jeg klarte aldri å vente til etter maten med å åpne gaver, men nå syntes jeg faktisk maten og selskapet er viktigst. Jeg får jo heller ikke så veldig mange spennende gaver lenger, det går heller i penger og da er det ikke like spennende heller! 

Spiller du Sims?
Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv eid eller spilt et Sims spill. Det har aldri vært en interesse for meg å sitte på pcen å spille da jeg var yngre. Det er det for så vidt ikke nå heller. Det er helt sikkert et morsomt og kult spill, men jeg har aldri hatt lyst til å sitte å spille det! Jeg føler også det er veldig avhengighetsskapende, noe som ikke er bra i det hele tatt. 

Har du lyst til å endre på utseende ditt nå?
Nei, jeg syntes jeg er fin og ser bra ut nå og har egentlig aldri tenkt tanken på å operere noe mer på meg selv. Spesielt ikke i ansiktet, det hadde jeg nok aldri turt heller. Det er faktisk mange som tror at jeg har operert nesten min, det har jeg altså aldri gjort. Jeg velger å ta det som et kompliment! 

Har du følelser for noen akkurat nå?
Nei, og jeg kan heller ikke huske sist jeg hadde det! Det er nesten så jeg tror det er noe galt med meg haha.. Jeg faller virkelig ikke for noen, selvom jeg prøver så er det liksom ingen som passer til meg føler jeg. Det er litt kjipt for nå er det år og dager siden jeg har hatt et veldig bra forhold til en gutt og faktisk har vært forelsket. 

Hva syntes du om Martine sin nye leppestift?
Den er utrolig bra og fargen ser også helt fantastisk ut. Jeg sier ikke dette bare fordi Martine er min bestevenninne, men det er faktisk overraskende bra kvalitet. Den sitter lenge, føles fantastisk ut på leppene og ser smashing ut. Fargen er en veldig fin mørk nude, noe som passer til absolutt alt! 

25 kommentarer

Siste innlegg