Outfit details, ”Martine Lunde liquid lipstick” ++

//annonse

Hallo alle mine fine ♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem etter en helt fantastisk dag. Jeg har helt glemt å fortelle dere hva jeg har på meg idag og hvor dere kan få tak i den fine genseren min. Det er en del som har spurt hvor denne genseren er fra, derfor tenkte jeg å fortelle dere det. På disse bildene har jeg faktisk også på meg Martine sin nye liquid lipstick. Jeg syntes den er så fin og den passer seriøst til alt! Ikke nok med det, men den sitter så utrolig bra på leppene og det er nesten så man ikke har noe på dem engang. Det er veldig viktig for meg når det gjelder leppestifter. Jeg hater nemlig at det er klissete og slike ting! 

GENSER – NLY HER. Love it

Jeg er også helt forelsket i mitt nye hår. Jeg merker og ser så utrolig stor forskjell. Det er både tykkere, lengre og ikke minst finere! Digger det virkelig, og jeg angrer ikke et sekund. Jeg er likevel en som går ganske fort lei slike ting så vi får se hvor lenge det varer. Jeg har sm mange allerede vet veldig lyst til å klippe meg kort. Det kommer uansett til å skje en eller annen gang. Spørsmålet er bare når! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

♡ Tusen takk Ingunn! Du er virkelig flink. Og selvfølgelig takk til Hendrix hair Grunerløkka! 

Nå skal jeg straks legge meg, jeg merker jeg blir så utrolig fort sliten av å være ute og gjøre ting når det er så mørkt og trist ute! Jeg føler alltid at det er mye senere enn det det er og det er ikke noe gøy. Da klokken var 18 idag trodde jeg den liksom var 23 og jeg var nesten klar for å dra hjem å legge meg.. Uff, klarer ikke vente til sommeren igjen eller en eventuell reise som jeg er nødt til å få til snart. 

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges! Ta vare på hverandre, love you all♡

20 kommentarer

Siste innlegg