MITT NYE HÅR – ALDRI HATT DET SÅNN FØR

//annonse

Hallo alle sammen!

Da er jeg endelig ferdig hos frisøren og jeg er storfornøyd. Som jeg skrev tidligere var jeg veldig usikker på om jeg skulle klippe meg kort eller om jeg skulle sette inn lange extensions! Jeg har jo aldri hatt verken veldig langt og tykt hår eller kort hår. Jeg har veldig lenge tenkt på å sette inn extensions og valgte derfor å gjøre det denne gangen. Det ble så utrolig fint!

Som jeg alltid gjør fikset jeg håret mitt hos Ingunn på Hendrix hair Grunerløkka og det er alltid like koselig å sitte der. Jeg syntes det er veldig viktig med hyggelig mennesker når man skal sitte samme sted flere timer om gangen. Derfor elsker jeg å være hos Ingunn på Hendrix hair!

Jeg skal nok få tatt masse fine bilder av håret mitt etterhvert! Nå er jeg på Lanseringsfesten for liquid lipsticken til Martine så nå skal jeg legge fra meg telefonen og kose meg her! Jeg tar selvfølgelig masse bilder, så blogges vi senere. Ta vare på hverandre babes! Love you all.

21 kommentarer

Siste innlegg