DETTE VAR JEG PÅ INNSPILLING FOR

Hallo alle mine fine ♡

Husker du for en stund tilbake da jeg var å spilte inn noe i et par dager? Nå kan jeg endelig fortelle hva det var til. Noe av det verste jeg vet selv er når bloggere skriver A men ikke B, jeg har gjort det selv og vet hvor kjipt det kan være. Her kommer B!

Jeg skal være med i en ny sesong av Paradise kollektivet. Jeg var ikke med på alle episodene, men kun et par av dem! Jeg hadde det kjempe morsomt de få dagene jeg var der og gleder meg til dette begynner å sendes. Som ikke er lenge til i det hele tatt. Jeg tror faktisk det skulle starte allerede i november, jeg er ikke helt sikker så jeg tør ikke å love noe. Dette kommer til å gå på nett TV!

Da var det ute, og jeg fikk endelig delt det med dere. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli! Som sagt var jeg bare med et par ganger. Jeg kommer nok også til å si ifra når episodene med meg er ute.

Gleder du deg like mye som meg?

10 kommentarer

Siste innlegg