Dagens planer

Hallo og god morgen alle mine fine♡

I dag har jeg faktisk en del planer på agendaen og tenkte derfor å dele hele dagen min time for time med dere og rett og slett fortelle om alle mine planer. Det er veldig sjelden jeg faktisk har planer etter klokkeslett, det er jo fordi jeg har en veldig fri hverdag og bestemmer helt selv hva jeg skal gjøre. Selvfølgelig ikke når jeg har møter og den slags, men det er ikke akkurat hver dag. Jeg er jo min egen sjef og jobber som jeg selv vil. Noe jeg elsker! 

💄 Kl. 11:00 – Nå våknet jeg akkurat og har egentlig bare ligget å dratt meg i sengen. Jeg har faktisk fått fikset tannlegetime! Jeg skal begynne å sminke og fikse meg med en gang. Jeg skal også prøve å få i meg noe mat! Det er veldig sjelden jeg pleier å spise frokost, jeg er liksom aldri sulten på morgenen. Noe skal jeg likevel prøve å få i meg, idag blir det nemlig ikke tid for middag (tror jeg). Planer kan jo alltid endre seg og plutselig finner jeg ut av at jeg skal ut å spise med noen, tviler sterkt på det – men man vet jo aldri.. 

💇🏼 Kl. 14:00 – Time hos frisøren min. Det er jo ikke lenge siden i det hele tatt jeg var hos frisøren, det var vel faktisk forrige uke! Jeg hadde et veldig stort dilemma og jeg ante ikke om jeg skulle klippe håret mitt kort eller om jeg skulle sette inn extensions. Jeg trengte da et par dager til å tenke ut hva jeg faktisk skal gjøre, og endte opp med å bare farge etterveksten! Nå skal jeg tilbake og jeg har endelig funnet ut av hva jeg skal gjøre med håret mitt. Jeg gleder meg masse og har aldri gjort dette før, så jeg er veldig spent og jeg gruer meg faktisk litt! Klarer du å gjette hva jeg skal gjøre?

🎥 Kl. 15:00 – På tide å dra nedover mot byen, jeg skal en tur innom Splay som er YouTube nettverket Martine og jeg er med i. Der er det alltid like koselig så jeg ser frem til et koselig besøk der igjen. Jeg skal egentlig bare innom for å møte Martine, vi skal nemlig noe kjempe spennende. 

💃🏼 Kl. 16:00 – 18:00 – Lanseringsfest!! Dette har jeg virkelig sett frem til, selv om jeg fikk vite at jeg skulle på dette for kun et par dager siden. Dette er lanseringsfest for Martine sin nye liquid lipstick. Jeg er så utrolig stolt og unner virkelig denne jenta alt godt! Love you babe♡ Jeg kommer nok til å ta masse bilder og selvfølgelig blogge mer om dette i kveld. Jeg gleder meg hvert fall kjempe masse! 

🥂 Kl. 18:00 – Jeg har ingen planer etter lanseringsfesten og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Det er jo torsdag så det er fult mulig jeg blir litt lenger i byen og tar meg en middag og et par drinker. Det er godt mulig jeg også drar rett hjem. Det finner jeg ut av! Jeg kommer uansett til å ha en kjempe fin dag.

Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre. Love you all♡

Hva skal du idag? 

11 kommentarer

Siste innlegg