NY VIDEO – Vi tulleringer // UTESTENGT PGA NARKOTIKA, SKYLDER PENGER ++

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig klart for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Denne gangen har vi tulleringt folk vi kjenner og rett og slett lurt folk trill rundt. Jeg ble skikkelig overrasket over at vi faktisk klart å lure ganske mange, det er jo egentlig ikke så vanskelig å skjønne at det er oss.

Dette var kjempe morsomt og vi kommer helt sikkert til å gjøre dette igjen, og da kanskje ringe til bedrifter og butikker for å si at vi ikke kan komme på jobb osv. Rett og slett være litt mer drøye enn det vi var denne gangen! Høres det morsomt ut er det bare å kommentere det, slik at vi får det med oss! Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg, den kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere på kanalen vår! 

ENJOY♡

 

 

11 kommentarer
    1. digger dere to! Men hvordan går det med å slutte med snus? lenge siden du har skrevet noe om det, og kunne gjerne tenke meg å høre 🙂

    2. Anonym: Tusen takk hehe 🙂 har faktisk ikke snust siden jeg blogget om det 😀 Tenkte å skrive et innlegg om et par dager, da har jeg nemlig vært snusfri i nesten to mnd 😀 Wohoo

    3. Hadde vært gøy om dere gjorde det dere sa på slutten (ringe inn til jobber dere ikke er ansatt og sier dere er syke), og om dere ringer på Finn-annonser også fordi der er de mer “åpne” for at folk er litt rare siden de ikke vet hvem de er liksom haha

    4. Shahahaha elsket den.
      Men du? Jeg trenger litt tips og hjelp. Jeg har hatt blogg 2 ganger. En gang da jeg var 11 og en gang nå for sånn 3 mnd siden(er snart 14). Men den blir aldri populær.og da er d ikke kult. Jeg har så lyst å være blogger men ingen leser…hva skal jeg gjøre? Pluss har lite følgere på insta jeg har liksom bare 80!!! Hjelp. Har så lyst å være et forbilde. Men et til problem: venninnene mine syns det er «løtt» og flaut å blogge liksom så har ikke fortalt dem om de forrige bloggene mine, ærlig trenger tips kjspt.
      Much lovee🖤🖤❤️❤️💖💖

    5. Syykt kjedeli video, når dere skal tulleringe må dere ikke ringe på skjult nummer eller noen dere kjenner.. syns denne videon var ganske døll

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg