Dette har jeg fryktet lenge – kanskje jeg må operere

//annonselenker

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere hatt det i dag? I dag har jeg bare vært hjemme og redigert video og egentlig bare jobbet litt, jeg har begynt å merke at jeg har fått skikkelig vondt i munnen min, og jeg frykter at dette kan være visdomstenner. Det har seriøst vært en stor frykt for meg lenge og noe av det jeg absolutt ikke vil er å måtte operere eller trekke ut visdomstenner. Disse smertene er skikkelig merkelige og jeg har liksom ikke vondt i tennene mine, men jeg har mer vondt i kjeven og langt inne i munnen min og tannkjøttet mitt. 

Tannlegen er jeg heller i noe særlig glad i, jeg vil ikke si at jeg har tannlege skrekk men jeg hater å være hos tannlegen. Jeg har også fått skikkelig skrekk etter alle videoene som florerte på Facebook for litt siden av folk i America som var dopet på forskjellig legemiddel og sa masse rart. Det ser jo helt latterlig ut, men jeg tror ikke det hadde vært like morsomt om det hadde vært meg haha.. 


GENSER/ BODY – NLY HER. (PÅ SALG NÅ) 

Noe som bekymrer meg veldig er at de fleste i familien min har måttet enten trekke eller operere ut visdomstenner, og da er det ganske stor sjanse for at jeg også må det. Altså, tanken på at noen skal drive å grave inne i munnen min skremmer meg skikkelig og jeg har alltid vært redd for dette med tenner og andre mennesker som skal grave og gjøre masse greier inne i munnen min. Uff..

Jeg vet jo ikke om disse smertene jeg har nå betyr at det er visdomstenner på vei, derfor er jeg nødt til å bestille meg en tannlege time. Det er også år og dager siden jeg har vært hos tannlegen, så det trengs! Er det forresten noen andre som har trukket eller operert visdomstenner? Legg gjerne igjen en kommentar! 

Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre, love you all♡

27 kommentarer
    1. Du er så snill og grei du er ikke bare fin mye mye mye annet og det er over 2526625266252 å si om deg kunne godt hatt en dag men så mye kan jeg ikke skrive !!

    2. Om du sliter med å opne munnen eller om d klikker veldi når du spiser har jeg samme probleme og da er det mest sansyneli at du har forstuet et ledd eller hva det var men anbefaler å gå til tannlege! Det var der jeg fikk hjelp❤️ Håper du blir bedre❤️

    3. Skal selv fjerne den andre visdomstanna mi om 2 uker. Har trukket den første allerede og jeg besvimte av redsel (bokstavlig talt) var helt grusomt vondt og ekkelt

    4. Håper virkelig at det kommer til å gå bra❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Vi får håpe på det beste😘😘😘

    5. Gjorde det idag!! er kun 14 år!:) Trakk ut en tann som lå langt inne i kjeven, og dette er andre tanna jeg har opperert ut, det var ikke så ille som jeg trodde.. Men det var ikke deilig i d hele tatt! Jeg fikk veldig sterke bedøvelser, kjente det helt opp til brynet og øret, i fler timer etterpå, har mye smerter også… 😪😪Husk på at kirurgene som gjør dette gjør dette nesten hver dag, og de vet hva de driver med! ❤️❤️

    6. Jeg selv skal ha en tannplantasjon der jeg kommer til p være i koma 100% ,er livredd ,men tannlegen vil jo bare det beste for oss alle

    7. Hoffamæ.. æ har samme probleme 😢smærta som e så ækstrem at man vil gråte men får ikje tel før smærtan e før stor… omg æ hate det virkelig… 😔👎

    8. Hvis jeg skulle skrevet hvor mye jeg elsker deg og hvor stor dan jeg er hadde det nok tatt hundre år, for du og Martine Lunde Og Aleksander er de beste personene på jord! Elsker deg Isabelle😽😽💛

    9. Jeg trakk nettopp en visdomstann via en hastetime, og selve “operasjonen” var overraskende nok ikke smertefull og det gikk veldig fort. Da bedøvelsen hadde gått ut, kjente jeg smerter, men ikke uutholdelig smerte. Hadde så vondt i munnen før trekkingen at det gikk opp i bihulene. Så nå føles det veldig deilig!
      Hver opplevelse er jo individuell, men resten av familien som har trukket visdomstenner, overlevde like fint som meg. Jeg leste jo at man kunne hovne opp, og se ut som et hamster, men det skjedde ikke. Du kommer nok ikke til å angre hvis det faktisk er en visdomstann som gjør at du har vondt. Lykke til i så fall, det går så bra!

    10. Jeg har nettopp operert tennene, jeg trakk noen tenner å flyttet de ned. Det gikk veldig fort å det gjorde bare vondt etterpå. Men jeg har fått noen klumper på kinnene som gjør litt vondt😂 Lykke til! Ly❤️

    11. Min mormor har trekket visdoms tennene og det går bra bere at man får litt ilt men eg var hos tannlegen i dag de gikk bra (LOVE YOU)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg