Jeg redigerer meg finere på bilder

🌸 UREDIGERT – REDIGERT 🌸

Veldig ofte får jeg spørsmål om hvordan og hvor jeg redigerer alle bildene mine. Jeg redigerer alle bildene mine på telefonen med forskjellige gratis apper. Jeg tror faktisk jeg aldri har redigert bilder noen andre steder enn disse to appene jeg skal fortelle litt om nå! En stor del av jobben min er jo faktisk å ta bilder og legge ut fine bilder av både meg, men også andre ting. Derfor er det veldig viktig for meg å ha fine bilder til enhver tid. 

Jeg liker ikke å redigere bildene mine så altfor mye, men selvfølgelig redigerer jeg litt. Det eneste jeg alltid redigerer er lyset. På selfies og nærbilder av fjeset mitt redigerer jeg også huden min slik at den ser finere ut. 

Jeg har skrevet før hvor jeg redigerer bildene mine og jeg er helt sikker på at det er mange som redigerer på akkurat samme måte og sted som meg. Jeg bruker appen VCSO for å redigere lys og slike ting, mens jeg bruker appen Perfect365 for å redigere meg selv slik at jeg får finere hud, mindre poser under øynene osv. 

– Perfect365 – 

Appen Perfect365 er veldig enkel å redigere i, nå går alt av seg selv og jeg vet akkurat hvordan jeg liker å ha bildene mine! Som sagt så redigerer jeg ikke så alt for mye da det ser veldig unaturlig ut og da blir det ikke noe fint syntes jeg. Det skal jo se ut som bildene er helt naturlige, selvom det ikke er det! På Perfect365 redigerer jeg bare huden min, mørke poser under øynene og kviser hvis jeg skulle være uheldig å ha det på et bilde. Det går faktisk an å legge på forskjellige sminke produkter, vipper osv på denne appen. Det pleier ikke jeg å gjøre, men det er mulig! 

– VSCO –

Mine favoritt filter på VSCO er C1 og F2, jeg justerer selvfølgelig styrken på alt som er slik at det ikke blir for intenst. Jeg liker også å ha kalde lyse bilder så de verktøyene jeg bruker mest da er lysstyrken, kontrast og temperatur. Jeg har også begynt å like verktøyet ”grain”, spesielt på svart hvitt bilder. Jeg syntes det er utrolig kult og har lagt ut masse bilder i det siste hvor jeg har brukt verktøyet ”grain” i VSCO. Noen av bildene over i dette innlegget har jeg også brukt grain, det er de bildene som er litt ”prikkete”. 

Hva syntes du? Hvordan redigerer du dine bilder?

Jeg håper du likte innlegget og at jeg fikk svart på de fleste spørsmål som jeg får angående dette med å redigere bilder. Ha en fin kveld videre alle sammen, ta vare på hverandre så blogges vi senere! Love you all♡ 

33 kommentarer

Siste innlegg