Bildene som aldri kom på bloggen – Naken i badekaret ++

Nå er det lenge siden jeg har hatt et innlegg med bildene som aldri kom på bloggen. Derfor tenkte jeg det var på tide å drite ut meg selv litt igjen! Jeg vet at dere elsker disse innleggene og elsker å se stygge mislykka bilder av meg! Det skjønner jeg veldig godt for er det noe jeg kan så er det å se jævlig ut på bilder haha.. Og bra da, men det er det ikke tid for akkurat nå! 

Jeg scrollet meg gjennom kamerarullen i ste og jeg fant bare masse merkelige og stygge bilder av meg, det var sånn jeg fant ut at det er år og dager siden jeg har lagt ut et slikt innlegg. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg har lyst til å utsette meg for dette, det er jo ikke bra. Når det kommer til disse innleggene legger jeg ikke akkurat skjul på noe og jeg går virkelig all inn for å drite meg selv ut litt. Men jaja, det er jo bare morsomt! Litt selvironi har aldri skadet noen. 


Hahah, herregud! Jeg skjønner ikke engang hva jeg prøvde på her. Eller jo, men at jeg i det hele tatt trodde at det kom til å bli bra skjønner jeg ikke! Bildet ble faktisk tatt på natten etter bursdagen min, da vi jentene bestemte oss for å bade. Vi måtte jo også ta noen inspo bilder til Instagram. Vel, dette var det jeg fikk til.. Uff!


Dobbelhake sa du?


Dette bilde kunne jo faktisk blitt fint, men med dette håret ser jeg jo nesten ut som en løve.. 


Når du prøver å ha en photoshoot midt i veien, men alle bilene kommer å ødelegger for deg…


Litt usikker på hva som skjer her.. 


Herregud, hvordan står jeg??


Idk..


Her er jo så å si alt feil.. Både vinkelen, fjeset mitt og lyset! Uff.. 


Klager på fotografen! Sorry mamma <3


Husker ikke engang at dette bilde ble tatt.. 

Det var alt for denne gang.. Herregud, har du noen gang sett noe så fælt?? Uansett, jeg håper du syntes det var morsomt og at du fikk en god latter akkurat som meg da jeg så noen av disse bildene! Som jeg sa i ste og sier hver eneste gang – jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv haha.. Hadde ikke dere satt pris på slike innlegg hadde jeg nok aldri lagt det ut heller, så takk til dere! 

Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

36 kommentarer

Siste innlegg