Aldri sex igjen? – Ufrivillig orgasme hver dag

Hallo alle sammen♡

Nå sitter jeg hjemme med en gammel venninne, det er så koselig å møte venner du ikke har sett på lenge! Vi sitter faktisk å prater om dilemmaer og hva vi ville gjort i ulike situasjoner. Dette hadde vært et morsomt blogginnlegg så jeg kjører på med ett innlegg. Dette er faktisk overraskende vanskelig å svare på, bare prøv selv..

Hva ville jeg valgt?

🌸 Sushi eller pizza? // Pizza – denne var sinnsykt vanskelig fordi jeg elsker begge deler. Om jeg må velge så må det nok bli pizza, det finnes så mange forskjellige typer pizza jeg liker. Når det kommer til sushi så liker jeg bare en type og den inneholder ikke engang fisk.

🌸 Ikke tatt silikon eller ikke brukt sminke? // Ikke tatt silikon- hadde jeg fått dette spørsmålet for tre år siden hadde jeg nok valgt noe annen, men i dag så velger jeg sminke fordi det er så mye mer man kan gjøre med det. Og jeg har mye mer bruk for sminke! 

🌸 Aldri vasket håret eller aldri pusset tenner? // Aldri vasket håret- jeg vil heller ha rene tenner enn rent hår. Hår kan man også fikse på andre måter, mens tennene er er en del av kroppen man er avhengig av å ha i god behold resten av livet. Man trenger tenner i mye større grad enn man trenger hår.

🌸 Smågodt eller potetgull? // Smågodt- jeg har aldri vært noe spesielt glad i verken potetgull eller smågodt, men jeg hadde valgt smågodt fordi det er ett mye større utvalg av farger og smaker i forhold til potetgull.

🌸 Aldri ha sex igjen eller ha ufrivillig orgasme flere ganger om dagen? // Aldri ha sex igjen- greit nok at sex er digg. Det syntes vel alle, men orgasme ufrivillig flere ganger om dagen..? Det kunne skjedd overalt, på bussen, i et møte osv osv – det hadde jeg nok ikke orket.

🌸 Være bussjåfør eller taxisjåfør? // Taxisjåfør- jeg hater bare å sitte på en buss i ti minutter så jeg hadde nok ikke klart å kjøre en buss flere timer om dagen hver eneste dag. Jeg tror også at taxisjåfører har en litt mer friere hverdag. 

🌸 Sommer eller vinter? // Sommer- dette var ikke akkurat så vanskelig å svare på. Jeg hater snø og kaldt vær! 

🌸 Spise yndlingsretten min hver dag eller aldri igjen? // Aldri igjen- så godt er det ikke. Pluss at jeg er glad i så mye forskjellig at jeg hadde klart meg med andre ting. 

🌸 Være rik og stygg eller fattig og pen? // Fattig og pen- penger er ikke alt, det er jo egentlig ikke utseende heller haha.. Jeg føler akkurat denne blir feil uansett hva man velger..

🌸 Trening eller sofaen? // Sofaen- jeg skulle ønske jeg kunne tatt trening her. Slik dagene mine er nå, måtte det ha blitt sofaen. Rett og slett fordi jeg ikke trener og syntes det er kjedelig. 

🌸 Aldri shave meg igjen eller ikke ha noe hår på kroppen? // Ikke ha hår- det eneste stedet på kroppen jeg vil ha hår er jo hodet og da er det jo bare å kjøpe seg en parykk. Tenk å aldri kunne shave seg igjen, det hadde jeg nok ikke klart. 

🌸 Dusj eller badekar? // Dusj- vil ikke bade i mitt eget møkk hver eneste dag.. 

🌸 Hvitvin eller rødvin? // Hvitvin- jeg har begynt å bli veldig glad i å kose drikke hvitvin, og det smaker rett og slett bedre enn rødvin syntes jeg! 

🌸 Døv eller blind? // Døv- klarer ikke tenke tanken på å ikke kunne se noen ting.. Det må være helt grusomt! 

Hva ville du valgt? Er du enig i det meste?

Nå skal vi dra ut å gjøre noe veldig spennende, jeg kommer til å blogge mer om dette senere idag. Jeg merker jeg begynner å grue meg litt hehe.. Uansett, ha en fin dag videre babes. Ta vare på hverandre! Love you all♡

33 kommentarer

Siste innlegg