Uken som gikk// KASTET STEIN PÅ MEG. NYTT HÅR. KROPP. BURSDAG. NEGATIVE TANKER ++

//annonselenker

 Processed with VSCO with p5 preset

Akkurat nå:
Nå sitter jeg å redigerer vloggen fra bursdagen min! Planen er å få videoen ut idag, så jeg merker at jeg er litt stresset. Det er helt sykt hvor mye som ble filmet og jeg har klipp på over en time, noe som egentlig er bra. Selvom det blir mye mer jobb. Jeg elsker søndager og syntes det er så deilig å ikke ha noen planer og bare vite at jeg kan bruke dagen på akkurat hva jeg vil og bare slappe av. Det kan jeg jo egentlig gjøre hver dag, men det er noe spesielt med følelsen av at det er søndag. 

Ukens nedtur:
Jeg har brukt alt for mye tid på å tenke. Da mener jeg negative tanker! Jeg skjønner ikke hva som går av meg noen ganger, men det hender jeg plutselig blir skikkelig stresset og lei. Nå har det jo vært fordi jeg har hatt bursdag og ikke visst hva jeg skal gjøre. Det har virkelig vært noen stressende dager med planlegging og slike ting, men det at jeg faktisk har brukt så lang tid på disse tankene denne uken er spesielt. Jeg har grått alt for mye av ingen grunn haha.. 

Ukens høydepunkt:
Bursdagen min! Jeg hadde en hel dag som var min og det kan man vel egentlig ikke klage på. Jeg var skikkelig nervøs og hadde ikke lyst til å ha bursdag, jeg fant jo fort ut av at jeg ikke hadde noe å være redd for. Det gikk kjempe bra og jeg koste meg masse! Nå er det bare et år til neste gang og jeg kommer helt sikkert til å føle meg jævlig dagene før bursdagen min neste år også. Sånn kommer det sikkert alltid til å være fremover. Jeg vil jo ikke bli eldre! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Hva skal jeg gjøre med håret mitt? Denne uken har jeg vært hos frisøren og det var like før jeg klippet meg kort. Jeg har både lyst til å ha kort hår, men også langt hår med extensions. Derfor valgte jeg å vente litt og tenke litt lenger på hva jeg skal gjøre. Jeg skal faktisk tilbake til frisøren denne uken så jeg er skikkelig spent på hva jeg kommer til å gjøre. Det var faktisk mange som ville at jeg skulle klippe meg kort, og som trodde jeg kom til å kle det. Jeg er skikkelig usikker.. Hva syntes du? Jeg trenger hjelp haha.. 

Ukens irritasjon:
Folk bryr seg og legger merke til absolutt alt. Spesielt dette med at folk skal henge seg opp i hvor jeg bor irriterer meg! Jeg er helt sikker på at det er ingen som har lyst til å få folk på døren man ikke aner hvem er. Det er jo skummelt! Jeg har også fått en stein kastet etter meg denne uken, det er slike ting som gjør at jeg begynner å tvile på menneskeheten og redd for ting man egentlig ikke burde være redd for. Som å gå til bussen eller t banen. Altså, tenk å ha så lite respekt for et annet menneske. Hvorfor kan ikke alle passe på sine egne saker og være hyggelig mot hverandre. Da hadde verden vært et så mye bedre sted! 

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with c1 presetGENSER FRA BIKBOK – LIGNEDE FRA NEON ROSE HER. BUKSE – NLY HER. LIGNEDE SKO – NLY HER. VESKE – LV.

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE JUMPSUIT – NLY HER. 

Ukens mest leste innlegg:

JEG ER IKKE FORNØYD MED KROPPEN MIN. 

FOR 21 ÅR SIDEN – BILDEDRYSS FRA MIN OPPVEKST.

MITT NYE HÅR.

BROREN MIN HAR STARTET MED YOUTUBE. 

6 kommentarer

Siste innlegg