Videoer fra da jeg turnet – Her ble jeg Norgesmester

Hallo alle sammen♡

Det er veldig mange som faktisk har etterspurt litt videoer og bilder fra da jeg turnet, jeg har skrevet flere ganger på bloggen at det ligger flere videoer ute på YouTube. I og med at jeg fortsatt får dette spørsmålet regner jeg med det er mange som ikke har fått med seg det. Derfor tenkte jeg å poste disse videoene her på bloggen. 

På denne tiden var jeg virkelig en treningsnarkoman og jeg trenet så å si hele tiden. Det var trening hver eneste dag i flere timer, og det var ikke bare bare. Jeg satset virkelig på dette og jeg var en av de beste turnerne i landet da jeg var 13-14 år gammel. Det er helt sykt at tiden har gått så fort, jeg husker dette som om det skulle vært i går og jeg skal ærlig innrømme at jeg savner denne tiden. Det var liksom bare én bekymring, og det var turninga. Jeg skulle bli best og turn var virkelig alt jeg ville og alt jeg tenkte på. 

Det ble så mye at jeg faktisk var nødt til å slutte. Jeg var utslitt, lei og følte meg utenfor overalt. Jeg fikk jo aldri blitt med på noen ting for jeg var alltid på trening og slike ting. Jeg begynte også å få vond rygg, noe som også endte med at jeg måtte slutte med all treningen. 

Uansett, jeg syntes faktisk det er så spesielt å se på disse videoene nå. Jeg husker det jo så utrolig godt, jeg husker hva jeg tenkte da jeg for eksempel sto oppå bommen. Så ja, veldig spesielt. 

Enjoy♡

 
Jnl25e7zuCc
 
O6gfJzfKtFU
 

Disse videoene er faktisk fra NM, altså norgesmesterskap. Jeg vant også gull i bom, så det er veldig morsomt å tenke tilbake på! Det er veldig mange fine minner, samtidig som det er mange andre minner også. Hva syntes du?? Driver du, eller har du godt på turn?

54 kommentarer

Siste innlegg