Ukens spørsmål// Paradise 2018? Meetup i Bergen? Gaven jeg fikk av Martine. Flere operasjoner +++

 (annonselenker) GENSER FRA BIKBOK – LIGNEDE FRA NEON ROSE HER

Har du noen gang blitt stoppet av politiet?
Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv blitt stoppet av politiet, jeg syntes det er så merkelig i og med at jeg kjører mye bil og har hatt lappen i snart tre år. Noen ganger så lurer jeg faktisk på hva politiet holder på med, er det ikke vanlig å bli stoppet av politiet innimellom bare for en kontroll sjekk? Jeg har jo aldri hatt noen grunn til å bli stoppet av polititet, men jeg syntes fortsatt det er litt rart. Tenk alle de som faktisk kjører uten lappen og slike ting, da kan jo faktisk enkelte kjøre uten lappen i år og dager uten å bli oppdaget.. Det er litt dumt!

Hvorfor inviterte du ikke noen fra Paradise i bursdagen din?
Hmm, jeg vurderte om jeg skulle gjøre det og jeg vurderte om jeg skulle feire med bare mine nærmeste eller om jeg skulle ha en stor fest. Jeg valgte å feire med de nærmeste da jeg syntes det blir mye mer koselig og mer personlig! Jeg har jo ikke akkurat blitt så god venn med noen etter Paradise heller og jeg blir ikke invitert med på så mye med dem heller, så da valgte jeg å la være.

Hva fikk du i gave av Martine?
Hehe, det velger jeg å holde hemmelig enn så lenge. Jeg tror mange kommer til å bli veldig overrasket og sjokkert! Jeg gleder meg hvert fall masse og dette må være den beste bursdagsgaven jeg noengang har fått. Nå gleder jeg meg bare masse til henne har bursdag 😉

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du hatt problemer med hudormer?
Det har jeg faktisk aldri hatt tror jeg. Jeg vet såvidt hva det er for noe! Jeg er så glad for at jeg har så ren og fin hud, jeg har aldri slitt med uren hud så det setter jeg virkelig pris på. 

Hvordan kjenner du Sandrathbeauty?
Vi ble kjent gjennom Splay, som er YouTube nettverket vårt. Jeg syntes det er så koselig å bli kjent med nye mennesker, jeg elsker det virkelig! Sandra er en kjempe fin jente, som er veldig dyktig i det hun driver med. Jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med henne!

 Processed with VSCO with c1 preset

Skal du være med i Paradise 2018?
Hmm, hvem vet? 

Kan du og Martine ha meetup i Bergen?
Kanskje det! Vi har faktisk pratet om det og hvert fall jeg er veldig giret på det. Vi får jo kommentarer så å si hver eneste dag om at folk vil ha meetup i Bergen, det er så koselig å vite at folk har lyst til å møte oss. Jeg blir så glad og jeg er veldig takknemlig! Det er faktisk ikke vi som planlegger og finner ut av hvor vi skal ha meetup, men jeg kan selvfølgelig ta det videre og si at vi vil til Bergen! Hvem bor i Bergen?

Har du noen gang vurdert å operere deg flere ganger?
Nei, aldri. Det kommer jeg nok aldri til å gjøre igjen så lenge jeg ikke er nødt. Jeg hadde det så utrolig vondt da jeg opererte og jeg unner virkelig ikke min verste fiende de smertene engang. Det føltes ut som jeg hadde blitt påkjørt av en lastebil og at hele brystet mitt var knust. Helt jævlig enkelt og greit. Det er heller ingenting med meg som jeg har lyst til å operere! 

Hvor er hette genseren fra?

 Processed with VSCO with c1 presetDen er fra Abercrombie and Fitch. Den er utrolig gammel så jeg aner ikke om dem fortsatt selger akkurat denne, men noe lignede har dem helt sikkert! 

Tenker du aldri på helsa? Virker som du drikker veldig mye..
Jo selvfølgelig. Helsen er veldig viktig! Jeg kunne nok tenkt litt mer på den, men jeg føler ikke at jeg sliter med helsen nå og jeg føler at jeg tar ganske godt vare på meg selv! Jeg drikker ikke så veldig ofte nå lenger, det var mye mye verre før. Før var det faktisk helt krise. Da var jeg ute hver eneste torsdag, fredag og lørdag. Nå er jeg bare ute å drikker når det skjer noe spesielt! Jeg syntes det er mye deiligere det og da er jeg også mer giret når jeg først skal ut. Før var det jo en selvfølge at man skulle ut.. 

Hvor redigerer du alle bildene dine?
Jeg bruker en app som heter VSCO, der redigerer jeg alt av lys, kontraster, filter osv. Noen ganger bruker jeg også appen Perfect365 hvis jeg ønsker litt finere hud på bilder. Perfect365 bruker jeg som regel når jeg har tatt en selfie og slike bilder som er av fjeset mitt! Begge appene er gratis og jeg elsker dem. 

Processed with VSCO with c1 preset (annonselenker) GENSER/ BODY – NLY HER (PÅ SALG NÅ). BUKSE – NLY HER.

Jeg håper du likte innlegget og syntes jeg svarte greit på alle spørsmålene! Husk at hvis det er noe mer du lurer på, kan du legge igjen en kommentar eller legge meg til på Snapchat: isabelleeriksen.

Ha en fin dag videre babes, love you all♡

37 kommentarer

Siste innlegg