Birthday sex

//annonse – sponset opphold

God kveld alle mine fine!

Hvordan har dere det Idag? Nå er jeg så utrolig stresset og jeg har faktisk ikke gredd håret mitt Idag.. Noe som forklarer godt hvor stresset jeg har vært! Det har virkelig gått i et og bursdagen startet vel for en time siden, likevel sitter jeg her å føler meg dritt haha.. Uansett så skal vi ikke tenke på det nå, jeg har bursdag og skal kose meg Idag!

Meg akkurat nå:

Jeg feirer bursdagen min på Quality Hotel 33, de har fikset og gjort istand så fint! Jeg er virkelig imponert og jeg blir så rørt over at noen faktisk har brukt energi og har pyntet og gjort istand for meg.

Sangen som går på repeat Idag er «Birthday sex» dessverre blir det nok ikke det på meg i år haha.. Jeg kommer til å ta masse bilder i kveld, og oppdatere dere om kvelden imorgen. Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være litt sosial i min egen bursdag!

Ha en fin dag babes, ta vare på hverandre så blogges vi imorgen! Love you all.

12 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, Isabelle!❤️ Håper dagen har vært bra og at kvelden blir super, for det fortjener du virkelig❤️❤️

    2. Gratulerer så masse med dagen Isabelle💞håper du har hatt en super dag til nå og koser deg masse resten av dagen også😘love u❤️

    3. Happy birthday Isabelle!❤️😻 ha en fantsktisk dag!!💗 kos deg i morgen også👅💓du å Martine er best!💎💕

    4. Åååå gratulerer såå mye med dagen også lurte jeg på om dere kunne lage en video med Sandra?❤️❤️

    5. Tenkte bare det var greit for deg å vite at man ser hele nippelen din på en av videoene i badekaret på Snapchat. Ikke for å hate ellerno😘

    6. hvilke app/program bruker du til å redigere bildene dine til bloggen med?💗 gratulerer med dagen som var forresten!!😚😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg