For 21 år siden – Bildedryss fra min oppvekst

God morgen alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat våknet og nå er det 21 år siden jeg ble født. Det er så rart å tenke på, 21 år høres ganske lenge ut – men føles virkelig ikke sånn! På mine 21 år føler jeg at jeg har fått gjort så utrolig masse, selvom det er mye som mangler. Det er nå livet mitt starter og det er nå jeg har lyst til å oppleve drømmene mine. Jeg skal gjøre alt i min makt til å få til det jeg har lyst til og jeg skal virkelig begynne å tenke fremover og tenke på meg selv. 

Jeg gikk gjennom både kalendere og gamle bilder i går, det var så koselig og jeg tenkte jeg skulle ha en liten throwback på livet mitt her på bloggen. 

💝LIVET MITT GJENNOM BILDER 💝

Processed with VSCO with a5 preset

 

Processed with VSCO with c1 preset

På mange av disse bildene kan man se hvordan jeg så ut uten regulering, jeg hadde et sinnsykt overbitt faktisk! Tannløs var jeg også på noen av bildene haha.. Så koselig med en liten throwback! Tenk at jeg faktisk husker masse av det på disse bildene, det får virkelig minnene og hjernen til å tenke ekstra. 

I dag våknet jeg opp til både sjampagne og og et stort fint kort med masse fine ord. Jeg blir så rørt haha.. Uansett, nå skal jeg spise noe mat og drikke kaffen min, jeg har begynt å elske en kaffe som nesten ikke smaker kaffe, så jeg kan vel egentlig ikke kalle det kaffe. Så er jeg nødt til å planlegge litt mer av dagen, jeg er så dårlig på å planlegge og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har panikk. Jeg hater virkelig dette!

Ha en fin dag videre babes, vi blogges helt klart senere. Ta vare på hverandre, love you all♡

62 kommentarer
    1. Hei. Gratulerer med dagen vb❤️❤️❤️ Kan du legge ut et bilde der du hadde regulering en gang?❤️❤️ Luv u❤️

    2. ser du har en “strek” oppe på nesen på det tredje siste bilde. jeg har den samme, vet du hva det er av og hvordan du får den vekk

    3. Gratulerer med dagen. Kos deg i dag. Jeg tenker på deg hele tiden. ❤ Jeg leser bloggen din hver dag, og hvordan du har det og dele dine tanker med oss. Du får meg til å smile hele tiden. Love you. ❤❤❤

    4. Ååå<33 blir så glad av å lese bloggen din!😍 tar meg minst 15min fri av det jeg gjør, for å lese bloggen din!! Elsker den såå myee!😍😍 gratulerer med dagen verdens beste Isabelle!😘😘

    5. Gratulerer så mye med dagen Isabelle!!!!!❤️❤️❤️ Du er en helt fantastisk blogger, faktisk den beste jeg vet om!!!!! Du fortjener virkelig ikke hat på denne spesielle dagen!❤️❤️❤️ Gratulerer så mye😍😍😍😍 PS: Du var veldig søt som liten🤩🤩🤩🤩

    6. Gratulerer så mye med dagen verdens beste Isabelle!! Håper du får en super fin dag! Det fortjener du virkelig👍 Du poster 3 supre innlegg hver dag😃 + du og Martine har verdens beste YT kanal😍 Som er alltid en lykke når det kommer en ny video❤️ Du er også verdens fineste vesen. Og verden er glad for at du finnes!! Ønsker deg alt godt❤️ Klem fra Filippa💕

    7. Gratulerer med dagen Isabell!!💛💛 håper du får en fantastisk dag!! Du er et så stort forbilde!💛 haha jeg har bursdag i morgen den 11 november!!😻 vet du kanskje ikke kommer til å se dette fordi du tror det bare er en dum kommentar! Men hvis du leser denne å svarer blir jeg verdens lykkeligste jente!!

    8. Gratulerer med dagen Isabelle❤️ Synes du virkelig som en fantastisk person😘 Du er en kjempe flink blogger 💗 Håper du koser deg masse for det fortjener du❤️❤️ Loveu!!!😍😍

    9. Kjære Isabel GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN håper d får en fantastisk og ikke var redd for at ingen kommer jeg 100%sikker at alle kommer. Folk er dumme hvis de ikke kommer !! Eg elske dg så sykt du er mitt forbilde ❤️Drit i folk sier de er bare sjalue på en sånn en fantastiske person som dg🎂Håper d legge ut på my story og du er heldig som har en beste venn som Martine

    10. ååå du var så pen som altid😍😍du var noen av de søteste barna jeg har sett❤️❤️Jeg digger deg og det håper jeg du vet❤️❤️ LOVE U❤️❤️-Meeii som altid

    11. gratulerer så mye med dagen Isabel 😘håper du får en like fin dag som du er selv❤️Love u so mush❤️

    12. GRATULERER MED DAGEN!!! Jeg elsker deg💓 du e R mitt forbilde☺️ Du er den peneste, snilleste fineste morsomste i HELE verden!!💕💕Mitt største ønske er å møte deg😻❤️Du er best Isabelle!💓💗 ELSKER DEG ISABELLE!😻😻😻😻😻😻😻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💓💓💓💓💓💓💓🎂🎂🎂🎂🎂🎂💎💎💎💎💎💎💗💗💗💗💗😍😍😍😍😍😍😍

    13. Gratulerer så sinsykt med dagen håper du får en kjempe bra dag og masse fine gratulasjoner og gaver elsker deg!💋💎❤️

    14. ÆÆÆ!!😻 Gratuler så mye med dagen! Du er mitt aller største forbildet. Og det mener jeg!!💗 Du var super fin som liten og super fin nå💛 Håper dagen din blir like fin som deg😻 (da må dagen din være kjempe fin, for det er du🍭) hilsen en stor fan💓💓

    15. Gratulerer såå mye med dagen!! Håper virkelig den blir super 😀 Du inspirerer og gleder utrolg mange mennesker, inkludert meg selv. Du virker som en så hyggelig og smart person. Ta vare på deg selv og ha en suuuper fin dag <3

    16. Gratulerer sååå mye meg dagen🎂🍬Jeg bare elsker deg💎💕du betyr så mye for meg selv om du ikke kjenner meg! Du er mitt store forbildet💎 Jeg har fått mye bedre selvtillit av å se på bloggen og youtubkanalen til deg og Martine😍. Du er bare så pen!!Jeg bare digger dere begge to!! Stå på videre og kos deg videre i dag😘💎

    17. gratulerer så mye med dagen<33 håper du får en like vakker dag som det du er! unner deg en nydelig dag, hvor dine gir deg masse stas, du fortjener den beste bursdagen!

    18. 90 tallets ungdommer så veldige fine ut, men også veldig eldre i forhold til vår generasjon. Ser du har trekk fra moren din hahahah! Hva heter foreldrene dine?

    19. Gratuuuuuuulerer med daaaaaagen gurl❤️Du er verdens beste YouTube med Martine da♥️Last opp flere videoer på yt kanalen deres iluu😻💕

    20. Gratulerer med dagen, Isabelle! Du er en herlig jente. ha verdens beste dag, for du er verdens beste person <33 håper du nyter livet videre, og at du koser deg max dette året. Du er virkelig awsome og jeg ser veldig opp til deg <33 elsker deeeg,
      Love

    21. Det er virkelig rørende å se💜 du er så lik moren din! Ser ut som at du har hatt en helt super oppvekst!💜💜

    22. Gratulerer så mye med dagen frøken, håper du får en riktig fin bursdag med familie og venner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg