Mine siste timer

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem, dette har virkelig vært en dag jeg føler jeg har fått gjort masse! Det er også siste dagen min som 20 åring, og jeg begynner virkelig å få panikk. Det er faktisk bare et par timer igjen ! Jeg kommer også til å stenge Facebook siden min – jeg aner ikke hvorfor, men jeg føler bare for det. Planleggingen av morgen dagen har heller ikke gått som jeg ønsker, og jeg er alltid nervøs for at det plutselig ikke skal dukke opp noen.

Det har aldri skjedd før og jeg aner ikke hvorfor jeg stresser over akkurat det, for jeg vet jo hvem som kommer og ikke! Likevel er jeg alltid redd for at dagen ikke skal bli som jeg vil. Det har alltid vært min største frykt, så lenge jeg kan huske.. Jeg er så redd for å bli stående alene! Jeg tror egentlig det er det jeg er redd for, at ingen skal bry seg og at mine bestevenner skal være med på å gjøre dagen min perfekt! 

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

LIGNEDE GENSER – Neon Rose HER. BUKSE – NLY HER. LIGNEDE SKO – NLY HER. LIGNEDE SKINNJAKKE – NLY HER. VESKE – Louis Vuitton

Jeg sov forresten nesten ingenting i natt, døgnrytmen min er helt på bærtur og jeg måtte tidlig opp. Da ble det ikke mange timer søvn! Jeg merker jeg er helt utslitt og jeg er virkelig klar for å legge meg. Tankene går også helt i hundre i hode mitt så jeg tror det er lurt å egentlig bare legge seg til å sove.. Vi blogges mer i morgen babes, ha en fin kveld videre! 

Love you all♡

33 kommentarer

Siste innlegg