Jeg er redd for å fortelle dette

//annonselenker

GENSER/ BODY – NLY HER (PÅ SALG NÅ!). BUKSE – NLY HER

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere hatt det idag? Fint håper jeg. I dag har jeg faktisk hatt besøk av Martine, det er ikke ofte. Vi pleier jo alltid å være hjemme hos henne så det var veldig koselig med litt forandringer. I dag har vi filmet et par videoer og rett og slett jobbet litt! 

Det er mange som har begynt å spekulere i hvor jeg faktisk bor, jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor. Jeg har både fortalt før at jeg ikke vil si hvor jeg bor og jeg har fortalt hvorfor. Jeg har ikke lyst til å fortelle folk hvor jeg bor rett og slett fordi jeg ikke vil ha noen på døren, jeg syntes det er skummelt og jeg liker ikke tanken på at folk jeg ikke aner hvem er vet hvor jeg bor. Dette er et sted jeg skal føle meg trygg og være meg selv. Det har hendt at jeg har fått folk på døren før, heldigvis var dette kun hyggelig mennesker som ville si hei. Jeg er redd for at det skal komme noen som faktisk ikke vil meg vel. Rett og slett en stalker! Det har nemlig skjedd med noen jeg kjenner før og det er ikke akkurat en hyggelig historie. 

Det er også mange som tror jeg er flau over og ikke tør å fortelle hvor jeg bor. Det er altså ikke tilfellet. Jeg er absolutt ikke flau over å bo på østkanten, jeg trives kjempe godt her og kommer nok til å bo på denne siden av Oslo hele livet. Jeg skjønner heller ikke hvor folk får det fra? Hvorfor tror folk at jeg er flau over å bo på østkanten? Det er jo ikke noe flaut i det? Jeg digger dette stedet. Grunnen til at jeg også sletter kommentarer som kommer inn som det faktisk står akkurat hvor jeg bor, er fordi jeg syntes det er skummelt og man kan virkelig aldri være forsiktig nok! 

Jeg håper dette oppklarte litt og jeg håper folk kan slutte å lure. Takk på forhånd haha.. Nå skal jeg begynne å redigere litt videoer, det har jeg nemlig ikke tid til imorgen for da skal jeg noe kjempe spennende!! Jeg gleder meg overraskende mye. Vi blogges mer senere, ha en fin kveld videre! Ta vare på hverandre, love you all♡

45 kommentarer

Siste innlegg