NY VIDEO – MAKEUP TUTORIAL

//annonselenker

Hallo alle mine fine

Da er det endelig klart for ny video og endelig klart for en sminkevideo fra meg. Jeg har lovet i flere måneder at det kommer sminkevideo snart og endelig har jeg fått filmet det. Dette er vel egentlig både en hverdags sminkelook og en sminkelook man kan bruke på fest. Dette er ikke en reklamevideo, altså jeg får ikke noe penger for å lage denne sminkevideoen, men det er annonse lenker til noen av produktene.

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til meg og Martine, den kan du finne HER. Da blir jeg glad! Husk at det blir giveaway og 50k spesial når vi runder 50 000 abonnenter, så spre budskapet. 

By Terry serum – Lyko HER

Øyenskygge palett fra the balm – Lyko HER. (DET ER FAKTISK PÅ SALG NÅ!!)

Anastasia Beverly Hills DIP BROW – Lyko HER

Bryns kost – Lyko HER.

Real Techniques børster – HER

29 kommentarer

Siste innlegg