Han kastet stein etter meg

Hallo alle sammen ♡

Hvordan har dere det Idag? Nå sitter jeg på t- banen for første gang på døds lenge. Det er faktisk veldig lenge siden jeg har tatt banen og ikke minst gått til banen.. Nå skjønner jeg godt hvorfor og det er nok lenge til jeg kommer til å gjøre det igjen!

Jeg hadde det kjempe fint helt til jeg fikk en stein kastet etter meg. Altså er det mulig? Det er virkelig ikke rart folk er redd for å gå rundt alene, når det faktisk er sånne ting som skjer. Jeg har vært redd for å gå rundt alene, nettopp fordi jeg er redd slike ting som dette skal skje. Det har vel også blitt enda verre nå etter at jeg var med på Paradise og har blitt et kjent fjes. Jeg syntes det er kjempe gøy at folk kjenner meg igjen og har lyst til å prate med meg, men enkelte er rett og slett slemme.

Nå for eksempel – jeg gikk bortover veien og ante fred og ingen fare, nøyt været og hadde det egentlig veldig fint! Jeg skulle gå fordi en VGS og da står det en gjeng med ungdommer som kjenner meg igjen. De roper Paradise Hotel etter meg, jeg velger å late som jeg ikke hører det og går videre. Jeg hadde følelsen av at disse ikke hadde lyst til å slå av en hyggelig prat. De skulle nok tøffe seg for hverandre og rope ting etter meg. Da jeg ikke snudde meg og latet som jeg ikke hørte det fikk jeg en stein kastet etter meg. Heldigvis traff den bare bena mine og ikke hode mitt, da kunne det faktisk gått galt.

Når slike ting skjer begynner jeg virkelig å tvile på menneskeheten og det at folk faktisk får seg til å kaste steiner etter noen man ikke kjenner beviser hvor lite respekt folk har for andre. Jeg er virkelig oppgitt!

Uansett, nå skal jeg prøve å glemme dette! Jeg skal ha en fin dag videre. Lunsjen i dag blir på Fridays med koselig selskap. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

50 kommentarer
    1. Hei!:) jeg må bare spør… siden jeg har sett at du absolutt ikke har noe imot å bruke ekte pels.. men hvorfor? Når du vet at dyrene går gjennom et rent helvette i flere år, hvordan klarer du å bruke pels? Håper du svarer..

    2. Den jakken hadde blitt laget uansett om isabelle hadde kjøpt den eller ikke. Men hvis færre kjøper pels vil de slutte å lage så mange klær med ekte pels. Eller, vil de egentlig det? Jeg vet ikke jeg ass

    3. Hadde jeg sett det hadde jeg stappa stein i kjeften på den
      Utrolig nydelig 😍😍💖💖 kjempe fine bilder av ei nydelig frøken 😊❤

    4. Jeg synes virkelig du burde anmelde det! Det er ikke greit. Selvom du ikke fikk vondt eller skadet deg, kan de skade andre hvis de fortsetter sånn. Det er alvorlig og kjipt for dem. Du var kjempepen på disse bildene, alrså!!!

    5. Herregud! Helt enig❤️At folk får seg selv til å gjøre noe sånt!😱De har jo ingen respekt!❣️Håper du koser deg resten av dagen😘 Bra de guttene ikke traff deg i hodet fordi da hadde jeg blitt forbanna😂😂

    6. Fordi hun bor i nærheten av Stovner til deg over. Du bare nevner det ikke på bloggen!! Og Btw Stovner er i oslo

    7. ISABEL!!
      Om denne sjuke personen går på VGs så skal du selvfølgelig annmelde eller si ifra til skolen! Hvis ikke kan dette skje med andre. Du burde virkelig deg, da hjelper du andre også!
      ❤️

    8. Du burde si ifra til skolen eller politiet for plutselig treffer de hodet til noen.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Love u❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    9. Haha! Stovner VGS ruler😎(Ikke for dt som skjedde med deg det er dritt:/) men min tid på Stovner VGS var helt digg😍Vet ikke hvorfor folk gjør sånt mot noen😕

    10. Hei!
      skulle det ikke ha kommet en helt ny video på søndag altså igår på youtube kanalen til deg og Martine

    11. Du har dårlige minner ved Stovner/HG ser jeg, ellers er dette stedet ride or die for de fleste #stovner4life # hg4life

    12. Hva slags oppførsel er dette? Herregud, disse folka må jo ha vært 16 år også finner de på å kaste stein? Nei, fysøren vær så snill å ta kontakt med lærer eller politi, fordi dette blir for gærent.

    13. Hei, jeg lurte på om du og Martine kunne lage en YouTube video der dere sminker værandre❤️❤️Sånn at du tar sånn du sminker deg og sminker sånn på Martine og omvendt

    14. Hei, du burde virkelig anmelde dette. Disse ungdommene kan ikke gjøre dette uten å bli straffet for det. De bryter regler, og vi kan ikke finne oss i at noe slikt skal skje igjen. Om du ikke anmelder dem vil dem nok se det som en godkjennelse på at det ikke gjør noen ting 0 kaste ting etter folk, og da vil det mest sansynelig gjenta seg! Blir kvalm av sånne folks oppførsel! Stå på

    15. Hvis du virkelig må spørre om dette er verdt å anmelde, tviler jeg virkelig på at dette skjedde som du forteller det.
      Jeg vet at hadde noen kastet stein på meg, hadde jeg anmeldt det tvert! Hvor gammel er du egentlig?! Jeg mister troen på vår generasjon, skulle tro du hadde vett nok til å skjønne om dette skal anmeldes eller ikke…….. Og, nei Isabelle, dette er ikke en “hate” kommentar som du garantert vil fronte det som….

    16. Til deg som skrev det med ekte pels litt lenger opp her jeg er helt enig med deg.Og grunnen til at isabelle ikke gidder å svare på det er fordi hun driter i det om dyra har det vondt så lenge det ser pent ut. Det beviser at hun kun tenker på seg selv og at hun er veldig overfladisk.

    17. Hvis man har lyst til å kjøpe en jakke med pels så gjør man det men det er ikke vits å komme med kommentarer om det når jakka ikke engang er laget av pels. Hele denne greia med pels er bare helt unødvendig, pels har blitt brukt i alle år og er også en stor inntektskilde for Norge. Dyra som er oppdrettsdyr hører jo ikke engang til i norsk fauna, og før dere kommer med kommentarer om at det er selvopptatt å bruke pels, liksom kjøttproduksjonen er til og med verre men det spiser vinsten å blunke. Ikke kom med påstander som ikke en gang er sanne. Kjempe fin jakke isabelle❤️❤️

    18. Så du ikke at jeg skrev “har sett at du ikke har noe imot pels”? Jeg sa aldri at den jakka der var ekte, så der roasta ikke du MEG ihvertfall i det hele tatt. Bare sykt vondt å se hvor lite folk som bryr seg om dyr 🙂

    19. Du burde si det til skolen, og til dere som hater på Isabell bare fordi hun bruker en jakke med pels, har der så mye og si hvis 1 av 2 millarder slutter å bruke pels?? Og når dere begynner å skylde på Isabell for at hun hade en jakke med pels så tenk en EKSTRA gang før dere begynner å dømme!! Creds til Isabell for de nydelige bildene❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg