Let’s go nude

//annonselenker

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 presetGENSER/ BODY – NLY HER (PÅ SALG NÅ!!). BUKSE – DENIM HER. LIGNEDE BELTE – ASOS HER

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Det har vært så fint vær og det syntes jeg er så deilig, selvom det er veldig kaldt! Jeg var ute en liten tur i sted og det begynner virkelig å bli kjølig ute. Jeg blir så trist for jeg tåler jo ikke kulde haha.. Jeg skulle virkelig bodd i et annet land eller i det minste reist på ferie når det er vinter og kaldt her hjemme.
I dag har jeg på meg et helt nytt antrekk, jeg er faktisk skikkelig fornøyd og kan ærlig innrømme at jeg føler meg kjempe bra idag – når det kommer til hva jeg har på meg. 

Nå skal jeg straks løpe ut døren her hjemme, jeg skal nemlig på besøk til en venninne. Jeg aner ikke hva vi skal idag, men jeg regner med vi finner på noe gøy! (Legg meg gjerne til på Snapchat: Isabelleeriksen) Vi skal nok ikke ut idag, det syntes jeg egentlig er litt deilig. Jeg merker jeg er så lei av å dra ut på byen, jeg har også lyst til å spare meg til neste helg. For da har jeg nemlig bursdag! Jeg både gleder og gruer meg til det. Uff, jeg vil virkelig ikke bli eldre haha.. 

Uansett, ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre! Vi blogges senere, love you all♡

23 kommentarer

Siste innlegg