Perfekte kjoler til tiden fremover

//annonselenker

Heihei alle sammen♡

Nå begynner det virkelig å nærme seg jul og andre festligheter som julebord og lignede. Jeg skal nok ikke på noe julebord selv i år, men det er det nok mange andre som skal! Jeg syntes slike ting er så utrolig morsomt og jeg elsker at man kan få pynte seg litt ekstra et par dager.

Jeg bladde litt gjennom Nelly.com i håp om å finne et par fine kjoler som passer til tiden fremover. Jeg fant masse fint, som jeg kunne tenkt meg å bestille hjem. Jeg er enda usikker på hva jeg vil ha, men jeg har valgt ut noen favoritter jeg har nå! 

______________________________________________________________
1.HER. 2.HER.
1.HER. 2. HER.  (PÅ SALG NÅ!! KJEMPE BILLIG!)
1.HER. 2.HER
1.HER. 2. HER. 
1.HER. 2. HER. 
1.HER. 2. HER.
1.HER. 2.HER1.HER. 2.HER.
1.HER. 2.HER.

♡♡

Ååh, jeg merker bare jeg gleder meg mer og mer til å pynte meg fremover!

GOD SHOPPING BABES♡

30 kommentarer

Siste innlegg