Jeg får panikk – Skulle vært mer takknemlig

//annonselenker

 Processed with VSCO with b1 preset

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har akkurat begynt å planlegge litt greier til bursdagen min som er om allerede 8 dager. Jeg har bursdag på fredag om en uke og planen er å feire den da også. Det er sjelden man faktisk har mulighet til å feire den dagen man fyller år, det gjør jo dette litt ekstra morsomt. Jeg er en person som alltid planlegger ting i siste liten, jeg aner egentlig ikke hvorfor. Jeg tror vel jeg har bedre tid enn det jeg faktisk har! Det var jo først i går kveld det gikk opp for meg at det bare er noen dager til jeg blir 21 år.. 

Jeg merker jeg begynner å få litt panikk over dette med å ha bursdager. Før var det bare gøy. Misforstå meg rett – det er det nå også, men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å ha bursdag. Før ville jeg jo bare bli eldre og eldre, jeg skulle vært mer takknemlig for ungdomsårene mine. De får man jo faktisk aldri tilbake! Jeg gleder meg selvfølgelig og jeg takker ikke nei til en dag hvor alle skal feire meg, men tanken på å bli eldre skremmer meg virkelig. Jeg vil ikke bli eldre! Jeg kunne godt vært 20 år til jeg dør, haha! 

 Processed with VSCO with b1 preset

 Processed with VSCO with b1 preset

Uansett, tiden går og det får man dessverre ikke gjort noe med. Jeg skal gjøre det beste ut av det og prøve å få feiringen så kul og morsom som mulig. Jeg blir jo faktisk 21 år, så nå har jeg lov til å drikke i USA også haha..

En liten funfact er jo at jeg og en venninne planla faktisk å være i LA på bursdagen min, det ble det dessverre ikke noe av. Det er jo også derfor vi planlegger en LA tur i starten av neste år i stedet. Håper virkelig det går etter planen! 

 Processed with VSCO with b1 preset

Jeg har fått helt dillet på denne digge genseren, den er egentlig baby rosa og har et nydelig belte med seg. Jeg skjønner helt seriøst ikke hva som har skjedd med meg. Jeg har begynt å like rosa klær, det har jeg aldri gjort før! Genseren er fra nly og du kan finne den HER. Love it♡

Nå skal jeg gå å lage meg noe mat, jeg har jo enda ikke spist idag. Ha en fin dag babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre. Love you all♡

10 kommentarer

Siste innlegg