Hva har jeg gjort for å fortjene dette?

//annonse – sponsede produkter

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har hatt en veldig fin dag, med en del planer på agendaen. Jeg har vært å filmet litt og så var jeg å hentet en liten gave hos Make Up Store, eller det var vel ikke akkurat en liten gave haha.. Jeg fikk en mail for et par dager siden om jeg hadde lyst til å komme innom og selvfølgelig hadde jeg lyst til det!

Jeg forventet absolutt ikke noe så fint som det jeg fikk! Hva har jeg gjort for å fortjene dette tenkte jeg et lite sekund. Jeg syntes jeg er så heldig og dette er virkelig noe av det beste med å være blogger.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Altså bare se hvor kul og stor denne pakken er. Du kan tenke deg jeg ble overrasket da jeg fikk denne! I dag er det jo også Halloween så det passet jo også helt perfekt. Denne boksen kommer jeg nok ta vare på haha.. Jeg fikk også velge meg ut noen produkter jeg har lyst til å teste ut, og selvfølgelig produkter jeg vet jeg liker. Jeg gleder meg til å teste ut alt jeg fikk. Make Up Store har masse flotte produkter og masse utvalg i sin butikk. Butikken ligger i Oslo, på Byporten. Det er faktisk den eneste butikken som er oppe å går i Norge nå. Heldigvis har dem en nettside det er mulig å bestille produkter fra! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Da jeg kom hjem lå det enda et par pakker til meg, denne gangen var det et palett fra Anastasia Beverly Hills, og en liquid glow. Jeg elsker det merket, selvom jeg faktisk ikke har så mange produkter derfra. Jeg har ventet år og dager på å faktisk få testet ut dette produktet. Det er et Highlighter palett, som jeg er helt sikker på de fleste sminke entusiaster har hørt om og sett før. Dette palettet heter Moon Child og har masse fine farger. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Anastasia Beverly Hills er jo kjent for å ha masse bra sminke, så jeg kan ærlig innrømme at jeg har høye forventninger. Jeg tror dog ikke dette palettet kommer til å skuffe meg. Ååh, jeg gleder meg så masse til å teste alle disse nye produktene jeg har fått! Har du kanskje prøvd noe av dette? 

Antrekket mitt i dag er jeg også veldig fornøyd med. Genseren er helt ny, jeg bestilte den akkurat på Nelly.no! Denne genseren kommer du til å se meg masse i fremover, hehe. 

 Processed with VSCO with f2 preset
DU KAN FINNE GENSEREN HER.

Jeg må forresten bare si takk for masse fine kommentarer på mitt forrige innlegg, jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg syntes det er kjempe hyggelig å få så mange fine kommentarer, men jeg er jo ikke enig i alt dere sier. Jeg syntes jeg er mye finere nå enn det jeg for eksempel var for et par år siden. Uansett, det er ikke det dette innlegget skal handle om. Men jeg føler på det samme når alle dere er så hyggelige mot meg. Jeg tror ikke det var en eneste negativ kommentar, og det har kommet inn massevis av kommentarer. 

Nå skal jeg gå å åpne opp døren til de som ringer på her, det er jo faktisk i dag det er Halloween selvom jeg allerede har feiret masse og egentlig er litt lei Halloween. Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

39 kommentarer

Siste innlegg