DET VAR BLOD OVERALT

 Processed with VSCO with s2 preset

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det Idag? Det er endelig søndag, noe jeg syntes er kjempe deilig. Tanken på at det snart er en ny uke liker jeg. I går var jeg nok en gang på Halloween fester, jeg var på hele to stykker før turen gikk videre og deretter hjem.

Kvelden startet med et ganske rolig vors, vi ble filmet til det som blir spilt inn nå! Deretter gikk turen videre til en litt større fest hvor det var pyntet masse, altså – det var blod så å si overalt. Falskt blod når det er sagt haha! Det var så kult og jeg bare elsker slike ting. At folk blir så engasjert og faktisk gjør så mye ut av det syntes jeg er døds morsomt.

Jeg snappet også en del i går kveld, så hvis du vil se enda mere fra festen er det bare å legge meg til. Jeg heter «Isabelleeriksen» på Snapchat. Uansett, som dere ser så var det masse skummel pynting. Jeg syntes bare synd på dem som faktisk på vaske opp alt det rotet! Det blir nok ikke bare bare.

Nå skal jeg slappe litt av, det er det søndager er til! Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

9 kommentarer

Siste innlegg