Ukens spørsmål// ANGRER PÅ TATOVERINGER. Nytt TV program. Fin hud. BH str. SEX. Barn ++

//annonselenker

♡DU SPØR, JEG SVARER♡

 

Angrer du på noen av tatoveringene dine?
Jeg vil ikke si jeg angrer på noen av tatoveringene mine. Jeg tenk er ikke over dem og er ikke lei meg for at jeg har de tatoveringene jeg har, men jeg hadde også klart meg uten dem. Hadde jeg ikke hatt noen tatoveringen den dag i dag hadde jeg nok ikke tatovert meg heller! Men angrer, det gjør jeg nok ikke. 

Hvor mange søsken har du?
Jeg har tre halvsøsken. Det er veldig mange som ikke helt skjønner dette, men jeg var enebarn ganske lenge. Min mamma og min pappa har bare meg sammen og gikk fra hverandre da jeg var yngre. Mamma fikk en gutt med min stefar og pappa har fått en gutt og en jente med min stemor. Så jeg har ingen helsøsken! 

Hvordan var livet før Paradise Hotel?
Jeg vil si jeg hadde et helt vanlig liv før jeg var med på Paradise. Jeg ble ferdig med fagbrevet høsten før jeg var deltaker og hadde egentlig ikke så veldig mye å gjøre da. Det var derfor jeg også hadde mulighet til å reise til Mexico. Livet mitt var vel ganske likt som det er nå også, bortsett fra at jeg tjener mer penger og driver med blogg og YouTube. Jeg var mye på fester og eventer før Paradise også! 

Hvilket TV program er dere med i og når kommer det ut?
Det har jeg dessverre ikke lov til å si noe om. Jeg hater selv når folk skriver A men ikke B, det er sinnsykt irriterende. Når man har skrevet under en ganske streng kontrakt på at man ikke kan si noen ting om programmet velger jeg å ikke gjøre det da jeg faktisk kan få ganske store konsekvenser. Det er ikke lenge til programmet starter uansett, så det er nok ikke lenge til du vet hva det er.

Hvordan har du så fin hud?
Jeg vet faktisk ikke, jeg er veldig heldig når det kommer til huden min. Jeg gjør så å si ingenting med den og jeg er veldig fæl til å sovne med sminke, noe som virkelig ikke er bra. Jeg har hatt en del tørr hud, da har jeg bare brukt en fin fuktighetskrem så er huden min like fin igjen etter et par dager. Jeg har faktisk en favoritt krem jeg pleier å bruke på både tørr hud og på leppene mine, denne kremen er faktisk helt fantastisk. 

DU KAN FINNE KREMEN FRA LYKO HER.

Hvilken størrelse bruker du i BH?
Jeg syntes dette med BH størrelser er veldig vanskelig. Jeg var faktisk å målte meg et sted hvor dem måler hvilken størrelse som passer deg best og da ble jeg faktisk en størrelse 60F tror jeg. For meg var det veldig merkelig, jeg har jo ikke så store pupper. Jeg syntes også det var veldig ubehagelig å bruke en BH som var str 60F. Derfor pleier jeg heller å bruke 70D eller 70C som passer meg helt perfekt!

Du har jo tatt fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget? Kan du fortelle litt om hvordan lærling tiden din var og sånn?
Hmm, ja hva skal man si! Jeg har ikke lyst til å klage heller, men den perioden var vel ikke den aller beste perioden i livet mitt. Jeg merket jo ganske fort at dette var noe jeg ikke hadde lyst til å jobbe med hele livet så det å holde motivasjonen oppe var veldig vanskelig or meg. Den siste tiden min som lærling fikk jeg heller den hjelpen jeg ville ha, noe som førte til at jeg mistet enda mer motivasjon. Jeg er glad jeg er ferdig med dette nå og jeg er veldig glad for at jeg fullførte og sitter med et fagbrev idag. 

Hva slags øyenskygge pleier du bruke?
Jeg har et favoritt øyenskygge palett som jeg bruker så å si hver eneste dag, jeg elsker fargene som er i dette palettet, jeg er enda ikke lei! 

 Processed with VSCO with f2 presetDU KAN FINNE PALETTE FRA THE BALM HER. Love it

Hvor lang tid bruker du på å sminke din daglige sminke?
Dette kommer sikkert til å sjokkere mange, for jeg bruker nok ikke så lang tid som de fleste kanskje tror! Jeg pleier heller ikke å bruke sminke hver eneste dag, jeg går faktisk mer uten sminke enn med. Til hverdags bruker jeg som regel bare hudsminke og litt bryn som ikke tar mer enn 20 minutter. Vil jeg føle meg ekstra fin tar jeg ofte på meg vipper og kanskje litt øyenskygge, da bruker jeg ti minutter mer enn vanlig! Skal jeg ut på fest derimot kan jeg bruke litt lenger tid.

Når hadde du sex for første gang?
Jeg var femten år da jeg hadde sex for første gang. 

Hva er dine planer for fremtiden? Vil du gifte deg? Ha barn?
Jeg er faktisk skikkelig redd for fremtiden, jeg aner virkelig ikke hva jeg vil eller hva som kommer til å skje og det skremmer meg litt. Jeg håper selvfølgelig jeg finner en jeg kan gifte meg med og få barn med. Jeg har lyst på en liten familie og selvfølgelig mine egen barn!

Kunne du vært med på Paradise Hotel en gang til?
Vanskelig spørsmål faktisk. Jeg kunne nok vært med en gang til hvis jeg jeg kunne kommet inn før det jeg gjorde denne gangen. Det var veldig vanskelig for meg å komme inn så sent som jeg gjorde. Ja jeg hadde bestevenninnen min inne på hotellet, men det var jo ikke akkurat noe positivt for oss når det kom til spillet. 

39 kommentarer

Siste innlegg