Dette gjorde mobberne mot meg – KASTET SAND, STJAL OG LURTE MEG

Hallo alle mine fine♡

Som de fleste har fått med seg har jeg skrevet flere ganger på bloggen før at jeg har blitt mobbet. Dette var som sagt tidlig på barneskolen, jeg gikk vel i 1-3 klasse da dette skjedde. Jeg syntes det er helt sykt at barn kan være så slemme mot hverandre i en så ung alder! Vi var jo alle sammen 7-8 år gamle. Når jeg tenker på det nå i ettertid skjønner jeg faktisk ikke at det var mulig. Det var ganske grov mobbing, hvert fall slik jeg husker det. Jeg var en veldig liten person og da sikkert et lett offer for mobberne. Det endte jo med at hele familien flyttet og jeg byttet skole. Da gikk det heldigvis bedre, frem til ungdomsskolen. Men det skal vi ikke snakke om nå, nå tenkte jeg å skrive litt om hva som faktisk skjedde i en så ung alder! 

Dette er som sagt mange år siden og jeg kan ikke huske absolutt alt som ble gjort og sagt. Det er et par hendelser jeg husker veldig godt den dag idag. Derfor tenkte jeg å skrive om en hendelse nå først. Det er mange som lurer og har spurt om hva som skjedde, derfor velger jeg å skrive om det. Dette innlegget skriver jeg ikke for å få sympati. Jeg er kommet langt over dette nå og jeg tenker veldig sjeldent på dette. Begge disse hendelsene jeg skal fortelle om idag skjedde i friminutter på skolen. 

De kastet sand på meg, stjal og lurte meg

Jeg husker ikke helt hvordan dette startet, men jeg satt hvert fall oppå en stor stein et friminutt og holdt på med mitt. Plutselig kommer disse mobberne bort til meg, jeg var redd for dem det var heller ingen hemmelighet. Det visste nok dem også kjempe godt. De ville at jeg skulle være redd for dem, det at jeg fryktet dem gjorde dem sterke og tøffe nok til å faktisk utføre disse handlingene mot meg. Jeg aner ikke hvorfor dem var så slemme mot meg heller, jeg trodde jo faktisk at noen av disse menneskene var vennene mine.

Da disse jentene var på vei bort til meg da jeg satt på denne steinen tok det ikke lang tid før dem startet å kaste sand på meg. Dem rett og slett helte sand over hode på meg og det tok da ikke lang tid før jeg satt der å gråt, mens dem helte mer sand på meg. Det verste er at jeg ikke gjorde noe heller, jeg bare satt der og tok i mot alt sammen. Det var også mange voksne folk som gikk forbi og ikke brydde seg i det hele tatt, jeg er også helt sikker på at dette så ut som mobbing på lang avstand. Likevel var det ingen som brydde seg.

Helt til det kom en gammel mann. Han kom bort og spurte meg om det gikk bra, jeg svarte med å riste på hodet. Han tok oppi lommen sin og ga meg en krone, det hjalp faktisk kjempe masse på mitt humør. Jeg fikk jo penger! Det tok ikke lang tid før mobberne ble sjalu og skulle prøve å være vennen min igjen. De unnet meg ingenting og begynte å finne på masse historier om at denne ene pengen jeg hadde fått kunne være farlig. Lettlurt som jeg var trodde jeg selvfølgelig på dem og det endte med at en av de andre tok pengen med seg hjem. 

Det at jeg husker akkurat dette så godt som jeg gjør sier jo litt om hvor grovt det faktisk var. Da jeg satt å skrev dette fikk jeg opp masse bilder i hode mitt og jeg husket bare mer og mer. Som sagt så tar jeg ikke dette noe tungt nå en dag idag. Jeg søker ikke sympati, for det trenger jeg virkelig ikke! Den dag idag har jeg det kjempe flott og jeg har de vennene jeg trenger. Når mine lesere kommer med et ønske om innlegg så prøver jeg så godt jeg kan å holde disse ønskene. Dette var et ønske og siden det ikke er noe tungt for meg å skrive om idag så valgte jeg å fortelle dere dette. Jeg syntes det er helt sykt at folk som er så unge kan finne på å være så ond mot en annen person. Det forstår jeg ikke. 

Jeg tror også at det kunne blitt bedre om skolen hadde tatt mer ansvar, for det var det virkelig lite av da jeg var liten. Det var som om dem ikke brydde seg i det hele tatt. Enten brydde de seg faktisk ikke eller så så dem ingenting. Og det syntes jeg er merkelig! Jeg tror også at mobbingen ikke er over, det er nok fortsatt veldig mange som blir utsatt for dette den dag idag. Det er så trist for det kan faktisk ødelegge en person totalt.. 

Blir dette innlegget tatt godt imot, kan jeg godt skrive om et par andre hendelser også. Er det ønskelig er det bare å legge igjen en kommentar så vet jeg det! Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

39 kommentarer
    1. Alle opplevde slik når de gikk på barneskolen lol. Tror folk ønsker å høre om ungdomsskolen eller videregående generelt……

    2. Hadde du tatt fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget? Isåfall kan du fortelle litt om hvordan lærlingtiden din var ogsånn?

    3. De følger aldri med!! Nå går jo jeg på ungdomsskolen men når jeg gikk på barneskolen så aldri lærerne noen ting! Det er nesten litt sykt. Jeg personlig har aldri blitt plaget sånn men det var mange andre som ikke hadde det bra hvor lærene ikke merket noen ting!

    4. Jeg synd så synd på deg det er ikke greit å mobbe andre❤️❤️❤️ Isabelle du er et fantastisk menneske og mitt store forbilde❤️❤️ Love you💞

    5. Likte innlegge veldig godt liker deg også veldig godt! Trist og høre men bra du har det fint den dag i dag❤️ Vil veldig gjerne du skal fortelle flere hendelser det e veldig spennede🌺 ELSKER DEG❤️💛

    6. Litt lignende historie fra da jeg var 15… bare jeg føler det er min litt feil som var så dom åhadde gutter rundt på den tiden ellers før den tid bare kjedelig og ikke viste så mye før jeg fant mine fobilder og utseende kom og da gikk helvete løst fra de jenta som festa med en som da var 6 år eldre enn meg. kort sagt jeg ble mobbet på fritiden skolen som jeg måtte skulke pga mobil..osv fikk hun jenta alltid tak på meg… tagget på benker jeg ikke tør å nevne grovt her. siden denne jenta var eldre. Det verste var at gutten brukte dette og…. jeg ville ha han siden den peneste jenta( tidligere bestevennine) som alle ville ha så jeg møtte han.
      En kveld lurt av min annen vennine ( hun pene ville aldri gjort slik mot meg men skulle ønske hun viste hva som skjedde men tør ikke..) Kort sagt jeg ble lurt i en felle og når jentene hun fikk med seg var ferdig med å sparke,spytte,slå skrike i øret mitt noe jeg ikke nevner her hatt noen øl derfor tør jeg å åpne meg litt nå om dette nå. Etter volden så kom denne gutten fra buskene eller i nærheten jeg lå på bakken var da de jentene lot meg ligge..hadde så sjokk at jeg gråt ikke før natta. eter de var ferdige kom han alene uten noen etter han hadde vært med på å lurt meg ned ( mobberene viste ikke at han ville voldta meg) Det syke er hvor blodig jeg var og at denne personen klarte å gjøre det når jeg prøvde å trygle meg opp fra bakken….jeg hadde trillet ned til togskinnene i håp om at jentene ikke fant meg viss de kom tilbake….og ja han slapp unna jeg har vurdert å fjerne han så illle er det bare…hjelp
      kort fortalt og lite detaljert men vet du som andre har andre ting i livet <3 Takk for du delte .
      klem
      ps Du er ei kjempe koselig jente <3

    7. Så trist å høre men samtidig er dette ett viktig innlegg og det er mange som kan lære av å lese dette❤️ Stå på Isabelle♥️

    8. Du er een super jente og du fortjener ikke dette ❤❤du er en tøff jente som er snill og ❤❤håper du har det bra nå 💖love you

    9. Hei Isabelle. Jeg gikk faktisk i klasse med deg på barneskolen fra 1-3 klasse. Jeg vil bare si at jeg synes det er synd du ble mobbbet. Ble du mobbet av folk fra klassen? Eller var disse eleven fra andre klasser?

    10. Jeg ble mobbet fra 5-7 klasse. Selv om det er over husker jeg det forferdelig godt og mobberene er fortsatt litt sure og frekke mot meg. Men heldigvis er det over. Takk for at du skrev om dette

    11. Folk burde skamme seg! Men jeg bare lurer på om du kunne fortelle om ondomskolen også? Jeg ble også mobbet litt før da jeg var mindre, det er ikke kult😢 masse klemmer fra meg love u❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg