I min handlevogn – MASSE SALG + RABATTKODE

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere hatt det idag? Fint håper jeg. Jeg sitter for øyeblikket å bestiller meg et par ting fra Nelly.no nå. Som de fleste kanskje har fått med seg er det et stort salg som foregår nå og det måtte jeg bare utnytte meg av. Det er massevis av klær på salg noe som alltid er like morsomt. Nå er det faktisk slik at det er salg på salg. Du kan rett og slett få 20% på klær som allerede er på salg. MED KODEN ”20OFF” FÅR DU 20% PÅ KLÆR SOM ALLEREDE ER PÅ SALG. Hvor kult er ikke det?

Jeg har allerede fått klikket meg et par ting hjem, jeg gleder meg masse til jeg får dette i posten. Billig ble det også!! Jeg tenkte å dele med dere hva jeg har klikket meg hjem, så dere kan gjøre det samme hvis det er ønskelig. 

For å komme rett til salget er det bare å trykke HER

♡I MIN HANDLEVOGN♡

1. HER. 2. HER. 

1. HER. 2. HER. 

1. VESKE HER. 2. HER.

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER (Ikke på salg).

Det var et par av mine favoritter på Nelly i dag. Som sagt så får du hele 20% rabatt på klær som allerede er på salg, med koden ”20off”

For å komme rett til salget er det bare å trykke HER. God shopping babes! Hva skal du klikke deg hjem? 

9 kommentarer

Siste innlegg