NRJ MUSIC AWARDS – Bildedryss

God morgen alle mine fine ♡

Nå har jeg akkurat våknet etter en kjempe fin kveld i går. Som sagt var jeg en tur på NRJ Music Awards. Det ligger jo litt i navnet, hva det er for noe! Det var rett og slett en fest med utdeling av priser. Noe som var veldig morsomt og spennende! Det var masse kjente folk og mennesker jeg aldri har sett før, en god blanding er alltid gøy.

Jeg storkoste meg og jeg elsker at det er slike ting som dette. Det er jo så gøy!

Til dere som har meg på Snap (isabelleeriksen) har vell fått med dere masse av denne festen haha.. Jeg snapper alltid så mye når jeg er ute. Det er jo bare morsomt, men jeg husker jo aldri hva jeg har lagt ut!

♡ ♡

Nå skal jeg begynne å fikse meg litt. Husker dere for en stund siden da jeg skrev at jeg hadde lyst til å dra å skyte? På bane eller egentlig hvor som helst? Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg elsker sånne ting, så det skal jeg dra å gjøre i dag. Vi skal være ute så det blir sikkert kjempe morsomt og kaldt haha.. Uansett jeg gleder meg!

Ha en fin dag alle sammen, ta vare på hverandre! Vi blogges, love you all ♡

13 kommentarer

Siste innlegg