Outfit Details – Gjennomsiktig

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere hatt det idag? Jeg har hatt det fint og er faktisk på vei ut døren nå. Jeg skal på NRJ Music Awards, jeg gleder meg og har aldri vært på dette før så jeg er veldig spent! Jeg har som vanlig alt for dårlig tid og jeg sitter for øyeblikket i bilen å blogger. Idag har jeg på meg en helt ny genser, eller den er vell egentlig ikke ny. Jeg har bare aldri brukt den før. 

 GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. LIGNEDE BELTE FRA ASOS HER

Jeg har med meg kamera ut idag så jeg kommer nok til å knipse et par bilder. Jeg aner jo som sagt ikke hva jeg skal på, jeg har aldri vært på dette før og fikk spørsmål om å være med tidligere idag. Så jeg har ikke hatt så veldig god til heller. Uansett, jeg er spent. Jeg håper det blir en fin kveld. Jeg har bestemt meg for å ikke drikke, ikke så mye hvert fall! 

Ha en fin kveld videre og ikke minst en fin helg! Vi blogges senere, ta vare på hverandre. Love you all♡

14 kommentarer

Siste innlegg