Det verste med å blogge – Kjære hater..

Processed with VSCO with c1 preset(annonselenke) TOPP FRA NLY HER. DEN ER FAKTISK PÅ SALG NÅ!! LØP Å KJØP♡

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg. I dag har jeg ikke gjort noen verdens ting bortsett fra noe veldig kjedelig. Det mest stilte spørsmålet jeg får angående blogg må definitivt være ”Hva er det verste med å blogge”? Og det er helt klart det jeg har sittet å gjort idag. Jeg har nemlig fått gjort unna litt regnskap og slike ting. Samt redigert video noe som ikke er verdens morsomste ting det heller haha.. 

Til alle dere som sier blogging ikke er vanskelig og at det kun er å skrive et par setninger og ta noen bilder tar virkelig feil. Jeg er så lei av å høre akkurat det, selvom jeg skjønner at folk kan tro at det ikke er noe stress. Man ser jo ikke alle sidene bak dette med blogg. Jeg trodde det var enkelt og at det egentlig ikke var noe ordentlig jobb da jeg ikke drev med dette selv. Noe som egentlig plager meg litt! Jeg husker så godt at jeg drev å leste blogg innlegg der folk hadde skrevet at det er masse jobb som må til for å ha en blogg oppe å går og faktisk en blogg man kan leve av. Da trodde jo ikke jeg på dette i det hele tatt, og satt nærmest å lo av disse personene. Jeg tenkte ”Herregud, dem har jo aldri hatt en ordentlig jobb, så dem kan jo egentlig ikke vite hva dem snakker om”.

Vel, jeg føler jeg faktisk er kvalifisert til å si at dette er en stor jobb. Nå er ikke jeg helt på toppen engang, men likevel lever jeg av sosiale medier og dette er jobben min. Jeg har jo jobbet siden jeg var 15 år gammel. Jeg har både vært trener, jobbet i butikk og sittet på kontor så det at jeg kan si at dette er en stor jobb er helt sikkert. Nå driver jeg både med YouTube og blogg så det blir litt ekstra, men jeg hadde hatt masse å gjøre om jeg bare hadde hatt bloggen også! Alle de timene som faktisk ligger bak er overraskende mange. Man bruker jo også hjernen hele tiden, absolutt hele tiden tenker du på noe du kan blogge om. Det er ganske utmattende! 

Nå skal ikke jeg klage, for jeg elsker å drive med dette og jeg håper alt bare går oppover etter hvert. Dette var vel egentlig bare en liten tankevekker til alle som klager, det er ikke mange som gjør det, men det er alltid en eller annen som må kommentere at dette ikke er noe man burde tjene penger på. For alt man tjener penger på er jo faktisk en jobb.Uansett, nå skal jeg skrive ferdig enda et innlegg. Som faktisk er jobb relatert! 

Ha en fin kveld videre babes, ta vare på hverandre Love you all♡

21 kommentarer
    1. Jeg syns det er litt for meg å starte en blogg. Jeg foretrekker å lage videoer på youtube. Det er min stil å leve med. 😉

    2. Til ukas spm:
      Favoritt sminkeprodukt. Altså hvis du kun hadde kunnet brukt et sminkeprodukt (mascara/bryn/foundation osv), for resten av livet, hva hadde det da vært;)

    3. Hei Isabelle❤️ Du er verdens beste! Og jeg lurte på om du har noen tips til hva men skal gjøre når man sliter litt med å henge med folk i klassen? Jeg spør deg fordi du har de beste tipsene og rådene😊 Forresten du er mitt største forbildet❤️

    4. Det er forskjell på og få penger, eller å tjene dem. Hvis det er slik at dere får en viss sum for ett annonse innlegg er ikke det inntjente penger, men samme som at man får penger i bursdag.

    5. Til ukens spm: hvor mye er du med Martine egentlig? Å føler du at du kan si alt til henne nå og at dere har et like godt forhold som før hun ble sammen med Alex?

    6. Hvilken MacBook har du? Hva er på topp listen din av det du vil gjøre før du dør? Drømme sted å reise til? Top 5 sminkeprodukter? Fav dyr? Hva synest du om Donald trump? Vist du kunne valgt en superkref, hvilken?

    7. Til ukens spørsmål: hvis du kunne tatt med deg 3 personlige ting på en øde øy, hva ville det vært? || hvor ser du deg selv om 10 år? || kan du og Martine lage en video «eat it or wear it»? Kjempegøy å se på!! || går du på p-piller eller noe anna prevensjon? || når hadde du sist sex? || skulle du ønske du hadde kjæreste? || hva er favoritt snacksen din? || hvilke serier ser du på? ||

    8. Til ukas spm: Hvor ofte shaver du deg? || favoritt sanger/artist/band? || hvordan ser drømme gutten ut? || ville du hatt katt eller hund? || fortell om ditt verste tannlegebesøk || favoritt kake og smågodt? || hvia du måtte velge, gå uten sminke resten av livet eller aldri kjøpe nye klær? || drikker du vin? || noen hang vært på speed date? ❤️❤️❤️ Håper du svarer på noen, ILU❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    9. Nei jeg har det dessverre ikke så bra akkurat nå :/ alle vennene mine et ute og jeg er ikke invitert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg