NY VIDEO – Vi tester sjokoladepizza + Storytime

Hallo alle mine fine♡

Som jeg skrev på bloggen i går rakk vi dessverre ikke legge ut video på kanalen. Derfor kommer det heller en video idag. Dette er det veldig mange som har spurt om vi kan gjøre og vi har vell egentlig fått kommentarer på dette helt siden denne veldig spesielle pizzaen kom ut i butikken. 

Jeg forventet meg en skikkelig ekkel og kvalm pizza, det ser og høres hvert fall slik ut. Altså, sjokolade pizza?

Det endte også opp med en liten storytime i videoen, noe jeg syntes var fryktelig morsomt. Som de fleste har fått med seg er jo jeg hyper allergisk mot nøtter, og derfor er det veldig rart at jeg fant dette hjemme oss meg haha.. Det er jo selvfølgelig ingen som prøver å drepe meg, dette var bare tull hvis det var noen som ikke skjønte det! 

Håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg som du kan finne HER. Da blir vi glad♡

ENJOY♡

6 kommentarer

Siste innlegg