Personlig innblikk i livet mitt – På min telefon

Halo alle mine fine♡

Jeg tenkte å gi dere et litt personlig innblikk i mitt liv, altså telefonen min! Jeg har absolutt alt på den lille dingsen og jeg hadde vell ikke klart å gjøre noen ting uten den. Jeg har Iphone 6S Pluss. Jeg er veldig fornøyd med den, men av en eller annen grunn blir den alltid treg og klikker når det kommer ny telefon på markedet. Det er så irriterende for ellers fungerer den jo helt fint. Jeg tror nesten det er Apple som gjør det med vilje haha.. For at flere skal kjøpe ny! Flere som har lagt merke til at telefonen klikker når det kommer ny ut på markedet?

Jepp, jeg har bakgrunnsbilde av meg selv. Hvem flere har det? Jeg er så lei av folk som som sier ”WTF, har du bakgrunnsbilde av deg selv??”, vell ja jeg liker dette bilde av meg. Hva ellers skal jeg ha bilde av? En katt, en hund, mamma? 

Jeg elsker at jeg tok disse skjermbildene fredag den 13. haha.. Uansett, jeg har nesten ingenting i mapper, da jeg syntes det blir vanskeligere å holde styr på ting. Jeg liker å se alle appene mine, hvis ikke hender det jeg glemmer at jeg har dem! Jeg har et par mapper, men i dem er det ingenting viktig. Jeg har en mappe med Photo redigering. For å redigere bildene mine bruker jeg:

Perfect 365 og VSCO: Perfect 365 er for å fikse litt på huden min, ikke mye når det er sagt, men bare får å gjøre meg litt finere i huden. VSCO bruker jeg til å fikse litt på lyset og legge på filter hvis det trengs. De andre bilderedigerings mappene er såvidt i bruk og jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt har dem på telefonen. 

De appene jeg bruker mest er de jeg har nederst i ”hovedlinjen” (jeg kaller det hovedlinjen).

Messenger, Instagram, Blogg, Spotify: Er ikke den ene appen i bruk så er den andre. Jeg vil si dette er mine viktigste apper. Jeg bruker å prate mest med folk på messenger, ikke på vanlige meldinger.

Jeg har også mistet helt styringen på meldingene mine. Som du kan se har jeg jo over 400 uleste meldinger. Jeg har kommet dit at jeg ikke engang orker å sjekke dem.. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha blitt så mange meldinger. Jeg føler ikke jeg får så mange og i tillegg bruker jeg alltid å prate med folk på Facebook eller Snapchat. 

Mappene på denne siden inneholder kun ting jeg så å si ikke aner hva er for noe og ting jeg aldri bruker. De er nesten bare litt i veien haha.. Som dere ser har jeg en del dating apper, eller bare to. 

Tinder og Happn: Jeg bruker aldri Happn, jeg vet såvidt hvordan det fungerer. Tinder har jeg brukt litt oftere, men jeg blir veldig fort lei. Plutselig kan det være kjempe gøy å sitte å sveipe, men jeg blir veldig fort lei og åpner ikke appen før om flere mnd igjen. 

Netflix, Tv2Sumo, Viaplay, Tv3Play: Disse appene bruker jeg får å se på serier, filmer og andre ting. Min favoritt er Netflix og er i bruk så å si hele tiden. Jeg har sånn at jeg kan streame til Tv’en så det er veldig deilig. Digger det! 

Uber, Ruter: Disse appene bruker jeg til transport. Det er så trist at Uber er blitt borte fra Norge. Jeg hater at det har skjedd for Uber var virkelig den beste måten å komme seg rundt omkring på! Heldigvis kan man bruke appen i andre land haha, så jeg sletter den ikke! 

Jodel: Jepp, jeg har appen Jodel. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor, det er jo virkelig en trist app blitt. Hvert fall for oss bloggere! Tenk hvor kul og morsom appen hadde vært hvis den ikke hadde blitt misbrukt, for det blir den faktisk. Det er jo ikke lov det som foregår der nå. Uansett, jeg klarer ikke slette den fordi jeg er så nyskjerrig.. 

Musical.ly: Eneste grunnen til at jeg har denne appen og en bruker her er på grunn av min lillesøster. Hun elsker denne appen og skal alltid lage sånne videoer, det er søtt og jeg har skjønt at det er veldig populært for de som er litt yngre. Selv forstår jeg ingenting av appen og klarer ikke lage en eneste video haha.. 

Jeg håper du likte innlegget og syntes det var morsomt å se hva jeg har på telefonen. Jeg syntes hvert fall det er kjempe spennende å titte på andre sine telefoner. Nå gikk jeg jo ikke akkurat inn på alle appene, det hadde jeg aldri gjort foran flere tusen mennesker haha.. Men jeg håper du ble litt bedre kjent med meg likevel. 

Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre. Vi blogges, love you all♡

22 kommentarer

Siste innlegg