Her bor jeg – Room tour

Hallo alle mine fine♡

I det siste og egentlig helt siden jeg startet med blogg og YouTube har jeg fått masse spørsmål om jeg kan ha room tour og vise dere hvordan jeg bor. Jeg har drøyd dette litt i og med at jeg ikke var helt fornøyd med hvordan det var her. For noen dager siden var jeg på Ikea, som helt sikkert de fleste har fått med seg. Jeg har jo både vlogget og blogget fra Ikea. Da kjøpte jeg meg noe jeg har tenkt på veldig lenge, og endelig føler jeg meg fornøyd her hjemme. 

De fleste hadde vell egentlig mest lyst på en video, men jeg syntes det er mye bedre med et lite bildedryss i stedet. Nå må jeg også bare si det at så ryddig og fint som det er her nå, er det ikke hele tiden haha.. Det er veldig ofte hele klesskapet ligger på gulvet og sminken ligger strødd utover sminkebordet. Nå som det endelig så ut som et rom og ikke et bomba horehus tok jeg sjansen og knipset masse bilder til dere. 

 Processed with VSCO with c1 preset
Aahh, jeg elsker denne delen av rommet. Bildene, veggen og rosene passer virkelig sammen og jeg bare elsker det♡ Rosene er ikke ekte. Ekte blomster klarer jeg aldri å ta vare på, og jeg syntes nesten det er finere med falske blomster! 

 Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset
Veskene mine som jeg alltid bruker i hverdagen, love them♡

 Processed with VSCO with f2 preset
Masse sminke♡ Veldig nødvendig.. Neida, bruker såvidt halvparten av dette er haha..

 Processed with VSCO with f2 preset
Ved siden av dette speilet henger det også en liten TV. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset
Denne pulten og stolen var det jeg kjøpte meg på Ikea. Det er en lang pult som jeg valgte å bruke som både sminkebord og skrivebord/ jobb plass. Jeg hadde et sminkebord fra før av, men det var veldig gammelt og så faktisk ikke ut haha. Det var sminke og dritt overalt, noe som er veldig slitsomt. Jeg tok av speilet og disse skuffene som sitter fast i speilet av mitt gamle sminkebord og plasserte det enkelt bare oppå den nye pulten. Det passet kjempe fint syntes jeg, hvert fall til jeg eventuelt finner noe annet. Jeg følte jeg manglet et sted jeg kunne sitte å jobbe og det var det som fikk meg til å kjøpe dette. Så langt digger jeg det♡

 Processed with VSCO with f2 preset
Det er veldig mange som har spurt meg om hvor denne tapeten er fra. Det skjønner jeg for den er døds fin og jeg elsker den. Det syntes ikke på dette bildet, men det er faktisk glitter i tapeten som syntes veldig godt når det kommer lys på den. Det er så fint. Jeg husker dessverre ikke helt sikkert hvor denne tapeten ble kjøpt, det er noen år siden jeg kjøpte den og pusset opp her. Men jeg er ganske sikker på at det finnes lignede på Bohus, Maxbo (mulig denne er derfra også) og lignede butikker. 

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Min fine ringlight. Denne brukes på alle videoer og de fleste selfies jeg tar. Skjønner seriøst ikke hvordan jeg klarte meg uten denne før haha.. Love it♡

 Processed with VSCO with c1 preset
Mac’ene mine♡ Jeg har fortsatt min gamle mac, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med den. Jeg har ikke lyst til å kaste den og jeg har heller ikke lyst til å gi den bort helt enda, så da får den bare ligge her. Den fungerer greit, bare at den er veldig treig. Jeg har jo så masse fine gamle bilder og minner på den!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset
Kamerastativ♡

 Processed with VSCO with f2 presetDigger seriøst dette bildet. Når jeg ser på det får det meg bare til å tenke ”Fuck it, jeg bryr meg ikke om hva du syntes. Jeg gjør som jeg vil”.

♡ 

Dette er som sagt kun bilder av mitt rom. Jeg har ikke lyst til å ta bilder av hele huset, det er egentlig bare fordi det bor andre her og det har jeg full respekt for. Det er uansett også her jeg er for det meste!

Håper du likte innlegget og bildene. Hva syntes du om rommet? Har du kanskje noe av det samme? 

69 kommentarer

Siste innlegg