NY VIDEO – En dag i vårt liv

Hallo alle sammen♡

Endelig er det klart for ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. For noen dager siden var vi på et frokost event med Max Factor og jeg var en liten tur innom Ikea for å kjøpe et par ting jeg hadde lyst på. Vi tenkte at det hadde vært morsomt med en video som er litt utenom det vanlige og bare rett og slett hvordan hverdagen våres er når det egentlig ikke skjer så veldig mye. 

Håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår som du kan finne HER

Enjoy

 

 

25 kommentarer
    1. Dere er de to peneste, morsomste og oppmuntrende menneskene jeg noen gang har sett! En dag var jeg så trist fordi det skjedde noe helt forferdelig, så tenkte jeg at jeg aldri kom til å kunne smile og le igjen. Men så så jeg jo selvfølgelig på favoritt youtuberene mine (dere). Da ble jeg jo selvfølgelig i kjempe godt humør!:) Dere er rett og slett mine forbilder! Det hadde betydd sååå mye om du kunne lagt ut dette på insta story eller snap story!❤️❤️❤️❤️ Elsker dere over alt på jord! PS: dere er sjuuukt pene, og alle de som hater på dere er bare dumme og er bare misunnelig på dere!😘😘

    2. Isabelle, dine vlogger er alltid så bra. jeg har sett Florida vlogen 10 ganger, jeg elsker vloggene dine så mye og har et stoort ønske om at du skal lage det oftere! at du bare prater litt og er litt personlig er også bare fint å se. og det trenger ikke handle om noe spess, bare en dag i livene deres er gøy. alt er gøy. elsker når du vlogger!

    3. Dere er så fine! Alle de som hater på dere r så dumme! Dere er perfekte og ikke bry dere om hatere fordi de er bare sjalu! Dere er de peneste i hele værden!♥️😍💗Vær dere selv uansett fordi alle elsker dere!!❤️😍

    4. Jeg har følt med på bloggen din dritlenge nå og må bare få sagt dette! Du er en av de få bloggerene som virkelig er seg selv 100% og står for det! Du virker så utrooolig snill, omsorgsfull, energifull og hyggelig!! Ikke minst er du verdens nydeligste, både med og uten sminke!😻 jeg vet ikke helt Hvordan jeg skal beskrive det, men for å si det sånn, fikk vite nylig at farmora mi har fått tilbakefall til kreft, gråt veldig mye, så på denne vloggen og fikk fram et smil! Både du og Martine har et hjerte av gull og er like nydelig på innsiden som på utsiden! De som hater, jada jada de har ikke et liv, de er misunnelige osv, men størst av alt de har verdens dårligste grunn til å hate! 😉 så da vet du det, jeg ser virkelig opp til deg, og jeh kunne sagt at du er perfekt, men det har blitt et så stort press på å være perfekt, når det ikke finnes noen som er perfekt. For du er ikke perfekt, du har dårlige dager som alle andre, du lever er liv som alle andre og du er menneskelig! Et menneske med et godt hjerte og det synes jeg absolutt er det viktigste her i verden! Stå på nydelige deg, du stråler min dag hver dag med bloggen din! Håper du blogger til du blir 99 år og er på gamlehjem med Martine hvor dere sitter i senga og blogger!😂😂 Loveu ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg