Uken som gikk// Reise planlegging, jantelovens dritt regler.. Irritasjoner, nedturer og tanker ++

//annonselenker
GENSER FRA NLY HER. Love it♡​

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat kommet hjem, jeg har vært hos Martine en tur og bare slappet av litt med henne. Det er lenge siden vi har hatt litt alenetid så det var utrolig deilig. I dag har jeg faktisk en del å gjøre, jeg er nødt til å begynne å redigere en video jeg ikke har startet på engang. Det er søndag og det betyr ny video på YouTube. Er litt nervøs for at jeg ikke blir ferdig før det er sent i kveld, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Det går helt sikkert fint. Selvom man kanskje ikke tror det, så tar det flere timer å redigere en hel video. Spesielt hvis det skal bli bra, som vi vil! Vi gjør ingenting halvveis! 

Ukens nedtur:
Det begynner virkelig å bli kaldt ute og jeg merker nå at det ikke er sommer lenger. Jeg syntes det er så trist og hvert eneste år på denne tiden blir jeg litt høst depressiv.. Det er utrolig fint å se på ja, bladene og de fine fargene. Men tanken på kulde og snart snø er virkelig ikke bra for mitt humør. Jeg skulle gjerne bodd i et annet land.

Ukens høydepunkt:
Det har kommet julebrus i butikken haha.. Julebrus er seriøst noe av det beste jeg vet, den beste er selvfølgelig den brune, fra Hamar!! Jeg syntes det er skikkelig kjipt at det ikke finnes året rundt.  Da hadde det sikkert ikke vært like godt så det er kanskje bra at det kun finnes på denne tiden.
Jeg og noen venninner har også planlagt en tur til LA neste år. Jeg klarer ikke beskrive hvor mye jeg faktisk gleder meg. Det blir så bra når den tid kommer!
Denne uken har også vært veldig rolig, noe jeg syntes er både deilig og litt kjedelig. Det har vell egentlig ikke skjedd så veldig mye spesielt, bortsett fra et event og noen møter! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Jeg savner syden og varmt vær så mye. Jeg har sett på reiser på nettet og lengter virkelig etter sola nå. Jeg kjenner også en del som er på reise nå og da får jeg bare enda mer lyst til å reise selv. Jeg skulle gjerne reist i går! Det eneste problemet som jeg allerede har skrevet på bloggen før er at jeg føler ikke jeg har noen å reise med akkurat nå. Jeg har fått masse meldinger av lesere som kunne tenke seg å reise med meg, det er så koselig og jeg har hatt noen samtaler med et par stykker. Vi får se om det blir noe, men akkurat nå har jeg faktisk en del jobb ting fremover. Det er jo også veldig spennende selvfølgelig. 

Ukens irritasjon:
Hvorfor skal alle hakke ned og prøve å dra andre ned hele tiden? Jeg er så lei av at man ikke kan gjøre det man har lyst til uten at det skal bli kommentert og sett ned på. Her i Norge føler jeg dette med Janteloven og at alt skal være sånn og sånn er så stort, og det er så sykt irriterende. Hvorfor ikke bare gjøre akkurat som man vil til enhver tid. Tenk hvor deilig å bare drite i hva alle tenker om deg! Jeg er ikke akkurat en som følger Janteloven, det er jeg veldig glad for at jeg ikke gidder å bry meg noe om. Men at folk skal kritisere og ha en mening om absolutt alt man gjør begynner jeg å syntes er irriterende, spesielt når alt er så negativt hele tiden.. 

Ukens antrekk:

 GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. LIGNEDE JAKKE FRA NLY HER. VESKE – PRADA. 

Ukens mest leste innlegg:

STORYTIME – JEG FANT EN DØD MANN.. 

JEG KOMMER TIL Å BLI HATET ETTER DETTE!

UKENS SPØRSMÅL – MIN FØRSTE SEX OPPLEVELSE. SE MEG NAKEN? HVOR MYE TJENER JEG. TATOVERINGER ++

DETTE ER DØDS VIKITG. DET KAN FAKTISK DREPE DEG.. 

10 kommentarer
    1. Ååh😍😍 er så glad for at du finnes!! Due det mest ærlige mennesket jeg har sett!! Du er en fantastisk person!! Det føles ut som om jeg kjenner deg fordi du er så ærlig på bloggen<33 Du må fortsette med det du driver med, er veldig glad på din vegne for alt det du har greid å fått til allerede!! Blir alltid i godt humør av å se på bloggen din og å se på yt videoene til deg og martine💛💛💛 Min største drøm er å møte deg!! Hadde sett stor pris om du la dette ut på snapstory😍☺️☺️ lu❤️❤️ Klem<3

    2. Elsker at du er deg selv 110%💗💗💗du er forbildet mitt.❤️❤️❤️❤️Elsker bloggen din💜💜💜💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg